Done!
Printable View
Nån som har en invite? tacksam. har en ratio på 6.38 på movieX
fredde_sund@hotmail.com
någon som vill byta till sig en swedvdr invite mot revolutiontt.net invite? :)
Hej
Är interesserad av följande
Hd-bits
Bit hdtv
Erbjuder:
Orört konto på swebits
Konto hos under-ground gamer 1.0 ratio, endast tankat några gig
Invite till what.cd
Invite till softmp3.org
Orört Torrentbytes.org
Hade konto hos bit-hdtv för ett tag sen men glömmde logga in där när jag var på semester, sjukt surt då jag hade 700gb uppladdat och endast tankat 200gb :[
Intresserad av:
- HDBits
Erbjuder
- TorrentLeech
- TTi
Det finns fortfarande en Invites-tråd, använd den istället!!
Hej är mycket intresserad av en invites till sceneHD, är det någon som är villig att ge mig en sådan skulle jag vara mycket tacksam.
mvh
prtscan:D
1. bumpa inte gamla trådar, använd dom som redan finns upp här istället (http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=27584) som handlar om samma sak egentligen (iaf det du vill få ut av din post)
2. om du vill ha en invite får du ta och ge lite mer info än att bara fråga efter invite, t.ex. din e-mail vore bra att ha om man ska ge dig en invite... plus så vill man ha info om hur du sköter dig på privata trackers... man dumpar inte invite till vem som helst...:rolleyes:
jag är med i sherwoodskogen.nu där jag har en ratio på 5.98 så jag är ingen hit and run. Vill bara hita en bra sida med HD film.
mvh
prtscan
Använd Invites tråden!!!! http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=27584
hörde att torrentleeach va en av dem bästa torrent siterna.....jag har tti invite och skulle vilja byta men nån som har torrentleeach invite.....sååå om de e nån som känner sig extra snäll så e de bara o maila mig....bazooka_joe27@hotmail.com
again, läs mitt förra inlägg... fan att folk inte förstår sig på att invites tråden är till för att få invites...
tjaba grabbar!
skulle bara kolla om någon här har en invite över till torrentleech till mig? :)
hade varit kanon!
tack o hej!
Letar fortfarande efter invite till Torrentleech =o) Har invite till RevTT och Spotify att byta med ;o)
men för i helvete gott folk, måste vi ha 500 trådar för att få invites till trackers som för övrigt är sjukt svåra att komma in på?!?!?!?!
hejsan någon som kan vara vänlig och giva en Torrentleech invite har tyvärr ingenting att byta med för tillfället. Försökt få tag på TL länge behöver verkligen inte vara rädda att jag kör hit'n'run kommer seeda
TL är en av dom svåraste trackersen att komma in på som diskuteras på det här forumet... kanske för att det är en av dom bästa trackersen i världen...
Det han menade var att du svarade på ett tre år gammalt inlägg och skrev: "Men jag då :(" och att det fick dig att framstå som ett bär.
Han har inte bett dig besöka hans sida, det är en del av hans signatur, och den sidan har hjälpt många.
Han har dessutom bett folk att sluta posta i den här tråden då det finns en tråd för invites.
vi mobbas inte, vi försöker bara tala om lite saker för dig som du inte verkade förstå... kanske på ett mindre snällt/trevligt vis, sorry... menne... TL invites är sällsynta, och när någon TL medlem väl får dom ger dom inte bort dom till vem som helst, jag har t.ex. inte fått en invite på typ 3-5 månader eller något sådant... kommer inte ihåg när jag fick invite senast... :(
Jag har 4st invites till TL :P men som Swizzy säger så är det inte något man ger bort till någon främling direkt. Missköter sig den man bjuder in så är det stor risk att man ryker i samma veva. Med andra ord så är en invite till torrentleech guld värd och inget man kastar iväg till första bästa.
Men bjuder du på en 120Gb 360-hårddisk så ska jag fundera på det ;)
Lejonel har du inte lust att bjuda på en TL invite då (A) kan skicka all information du vill ha kan ev tänka mig byta mot mitt xbox-sky konto om det är nödvändigt
sådant där vill man inte se, man får ALDRIG erbjuda sitt eget konto till NÅGON tracker what so frikking ever, det är mot reglerna på 99.9% av torrent siterna som finns där man måste ha invite, dom siterna som inte har den regeln brukar i regel inte vara speciellt bra heller, skärp dig för fan!
Oj ok får be om ursäkt då :/
när folk erbjuder sina konton på det där viset börjar man undra hur många som faktiskt läst reglerna...
omg har du 4 st invites men du vill inte ge bort en enda till en fin kille som lovar stenhårt att vara trogen till TL.....nån hd kan jag tyvärr inte köpa till dig eftersom jag jobbar för ikea och där tjänar man inga cash direkt:(.....jag har tti konto med 4 invites och har 3.096 i ratio.
Snälla snälla snälla.......bara invita mig:(
nån som har invite över till mig :) ?