Vi har matrix glitcher och vi har c2moddar. Väntar på att få in xecuters chip. Vi känner till optimeringen av kabellängden och använder den nu. Du har bara väntetid när du startar boxen, finns ingen anledning att stänga av den mellan spelen.
Vi har matrix glitcher och vi har c2moddar. Väntar på att få in xecuters chip. Vi känner till optimeringen av kabellängden och använder den nu. Du har bara väntetid när du startar boxen, finns ingen anledning att stänga av den mellan spelen.
Något antar jag väl är bättre eftersom ni väljer att köpa in den när ni redan har C-mod :)? Låter på all "marknadsföring" som om den är snabbast (boot time), men det kanske man inte alltid ska tro på? Dessutom har jag aldrig hört c-mod eller digilent i jämförelse med xecuter.
Vi köper in den för att den kommer efterfrågas.
Nu har jag inte läst på så noga om just den, men jag antar att den kommer boota exakt lika fort/långsamt som en c-mod. Det x-ecuter brukar försöka tillföra är en snygg paketering och lösningar för att förenkla montering. Ibland krånglar dom till mer än dom förenklar i sin iver att få finesser att skriva om i marknadsföringen.
Den har samma "problem" som andra glitch-lösningar, att man måste optimera kabelländen till glitch-signalen, och har då gjort en lösning med att kretskort med en lång ledningsbana som går i ett mönster över hela kortet, där man kan koppla in sig så den effektiva längden kan ändras utan att man har en lång sladd som ormar sig i konsollen.
jag har monterat matrix, c-mod kopior och nu även xecuter coolrunners. jag tror att den lilla extra kostnaden i inköp kommer ni att tjäna in i tid för dessa, mycket smidigare att montera men bootar inte snabbare än någon av de andra lösningarna (ganska uppenbart eftersom det fortfarande är samma chip och samma programkod som körs).
Nu fick vi in dom på lager
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1537