Citat:
Original inlägg av Daniel_25
har inte testat den ..men det ser ut som clonecd som vanligt
så länge det står iso filnamnet i .dvd filen så kvittar det
Citat:
Original inlägg av Daniel_25
har inte testat den ..men det ser ut som clonecd som vanligt
så länge det står iso filnamnet i .dvd filen så kvittar det
Drar hem Test.Drive.Unlimited.PAL.XBOX360-DNL nu, återkommer med rapport om 5h och 17m :cool:
Ska funka iaf.
Test.Drive.Unlimited.PAL.XBOX360-DNL
Fungerar på Philips och Verbatim DVD+R DL skivor på en Hitachi med OPA-XTREME-HITACHI-7IN1-V2_1 kan jag bekräfta, testade nyss, brände en åt mig och en kompis och båda fungerade perfekt.
Funkar för mig med! :cool:Citat:
Original inlägg av Reinkaos
Snyggt som fäääään är det också! :D
Jag tyckte inte Test Drive var någonting att hänga i granen, framstår som ganska mediokert jämfört med Ridge Racer 6 och PGR 3.
Smaken är som baken. HATADE rent ut sagt Ridge Racer men som sagt "smaken är som baken" :p
Tycker tvärtom att det är ett av de bästa bilspelen hittills till 360, helt klart snyggaste iaf!Citat:
Original inlägg av Reinkaos
...& stort plus för de fria och annorlunda upplägget! :)
en fråga om test drive.....jag tycker laddningen gör att spelet hackar lite när man är ute och kör...väldigt frustrerande...nån annan som märkt det? När spelet ska rita upp nya delar av staden t ex....
Japp, för mig med, dock inte när jag kör, utan bara när jag panar & zoomar i mapviewn!Citat:
Original inlägg av mickys
Vi är visserligen lite off-topic, men jag måste fråga - kör du en på en HD-ready LCD-skärm eller ?Citat:
Original inlägg av a.m.h
Jag tycker att Testdrive ser väldigt "kantigt" ut - känns som att AA inte riktigt fungerar. Men det kanske beror på att jag har en "vanlig" CRT-TV (16:9) ?
På min TV ser Gotham Racing 3 mycket snyggare ut.
42" HD plasma (1024x768) via VGA kabelCitat:
Original inlägg av Kiwimannen
...& för mig ÄR Testdrive snäppet vassare än PG3! :)
Ok, då beror det på det, tack för infon.
Har läst att Gotham Racing 3 har en lägre upplösning än andra Xbox360 spel - därför ser det bättre ut på min "vanliga" TV.
tycker ej det ser så snyggt på min vanliga widescreen heller....sen hackar mitt spel även när jag kör
Välkomna till denna tråden (postar länken här för det är inte många som läser annat än denna tråd :D ) http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=26921
nån som kan se om NHL 07 finns nånstans? väntat i 2 år nu :D och inte nått nhl 2k7 nu för dom kan ta sig i rövan med skit spelet!!!! fUCK 2K 4 LIFE
Det borde dyka upp någon gång i veckan eftersom det släpps i USA på Torsdag.
Håll ut lite till :)
nån som bränt Lego.Star.Wars.II.The.Original.Trilogy.PAL.XBOX360-UKT och fått det o fungera ??? brände det det stog att det var färdigpatchat men det fungerar inte hjälp !!
Citat:
Original inlägg av Postal
japp, satt o lirade det lite inatt .. skönt lir faktiskt. Snyggare än vad jag trodde ...
brännde med Pioneed 111d brännare och Verbatim skivor .. har brännt 11 spel och alla har funkat hitills ..
jag brännde ochså med Pioneed 111d brännare och Verbatim skivor har bränt över 20 skivor 2 som nte funkat har fW version 1.1 vilken har du?
Citat:
vet inte .. det som satt i den ifrån början 1.06 tror jag .. tänker inte byta fw förrän nånting börjar strula.
Det är lixom regel nr 1 när det gäller teknik i huvudtaget, don't fuck with it if it works
heheh sorry jag menade vilken FW du har på din 360... jag har 1.1 o där funkar inte lego star wars tänkte kanske ändra till 2.1 o se om det hjälper har bara brännt spelet en gån vet inte om jag orkar försöka igen vill inte ha sönder 2 skivor på en gång
Citat:
aha, jag har ingen aning .. hur kollar man det ?
Nu har båda Nhl-spelen kommit (Nhl 07 och Nhl 2k7). Nu är ju frågan om dom funkar på våra Pal-boxar. Det verkar som det är Ntsc på båda :( men det kanske kan funka om vi har tur ;)
Med största säkerhet funkar inte NHL 07 på PAL eftersom EA nästan alltid brukar regionslåsa spelen.
Var finns dom föresten?
hoppas att dom funkar vill inte ha nån jävla arne som snackar svensk hochey skit på min och en fråga till VAR FAN FINNS SPELEN????? :D :D
NHL_2K7_USA_XBOX360-NiG finns på några kända torrent-sidor iaf. Men som sagt jag tar inte hem det i onödan om det bara funkar på NTSC. Nån som vet nån bra sida där man kan kolla om det funkar på PAL ?
Citat:
Original inlägg av Steffe
den realeasen funkar inte på PAL system. So don't bother.
Någon som vet om NHL_07_XBOX360-iHX fungerar då? det står NTSC så det verkar inte troligt heller
Som sagt: EA Games = Regionslåst
så 100% säkert att nhl ej funkar på pal då?
Nästan helt.
Lovar att meddela om jag hör något annat :)
mm jävla EA gays (fast de klart 2k7 är ju fan gay spel)
läste me att det bara funkar på NTSC synd hoppas att pal kommer snart!! release för PAL är 21 sep lång tid kvar
(Precis flashat min 4de 360 börjar känna mig som PRO nu :D) :D
Just.Cause.PAL.XBOX360-UKT har dykt upp. Hoppas få hem det under kvällen men demot på spelet var ju sååå kasst. Hoppas fullspelet är bättre.... :rolleyes:
nån som vet om Just.Cause.PAL.XBOX360-UKT är färdigpatchat??? brännde det idag och fick inte igång det (tror iofs att bränningen blev fell för att min dator e lite cp just nu)
tacksam för svar snabbt :D
den ska funka som den är !!!
http://dvd-secrets.co.uk/xbox360/
Jag testade med att bränna men det blev en misslyckad bränning. Vet inte vad som gick fel :(Citat:
många som inte får den o fungera!!! skit version är det bränt 2 cd ingen funkar!!
Har läst i flera forum att folk inte får det att funka. Blir nog en NUKED på denna snart :(
Om du bränner på cd så fattar jag att det inte funkar ;)Citat:
*skämta* :rolleyes:
Nu har jag testat att bränna en till skiva som jag tog hem från ett annat ställe men samma sak då med. Blir error efter 76% av bränningen. surt :(
ok jag har brännt 2st cd alla gick till 100% men ingen funkar (testade först på min FW version1.1 flashade sedan till 2.1 men fotfarande så funkar det inte)
Det går att starta spelet men vid loading-bilden så fryser spelet och det är ju inte så konstigt när den bara brännt 76%.
jasså jag kan inte äns starta det får open tray hella tiden
Det är ju tydligen många som fått igång det som dom påstår. Postal, vi har ju 2 helt olika fel med. Du kan ju bränna ditt som vanligt men sen funkar det inte. Mitt går ju inte att bränna fullt ut men det funkar att starta upp. Vad har du för dvd-läsare, brännare och skivor? Känns som det inte kommer nån annan version heller eftersom det här var en regionsfri release så man vill ju gärna veta vad som är galet. Om vissa får igång det så måste det ju gå att få å funka tycker man ...
Har Pioneer brännare 111d med orginal FW på den.
på xboxen har jag FW version 2.1 som jag flashade till idag efter att ha provat spelet på FW version 1.1 först. så den fungerade inte på nån av dom.bränner såklart i clone cd version 5.2.9.1 i 2.4x på Verbatim dual layer + skivor (använder bara dom)
brännde ett spel till nu test drive och det funkar som det ska....
måste vara nått fell på releasen lr så har vi kanske nått nytt kopieringsskydd....
har snackat med en Moderator på sbos sky som skulle se om han kunnde bränna det efter jobbet. sen en upploader som laddar up spelet på en sida skulle själv testa det om 2 timmar (han har tydligen inte testat det själv utan bara laddat upp)
jag drog ner min version från en DUMP på dc++
Har samma grejer som dig men kör med firmware 1.23 till min 111-d. Jag har tankat mitt från 2 olika torrents. Hoppas du får svar på vad som är fel om det är nåt fel... Nu ska jag supa :DCitat:
jag brände ut Just.Cause.PAL.XBOX360-UKT
funkade direkt precis som alla gjort hittils för mig
pioneer 111D (orginal firmware) verbatim media bränt i 2,4x
clonecd
firmware XTRM-HITACHI-7IN1-V1_3.RAR
får man fråga var du tankade det nånstans? och vilken version du har på clone cd?Citat:
Original inlägg av Gibben
jag tankade det inte via torrentCitat:
sen kör jag med clonecd 5.2.9.1 (senaste så vitt jag vet)
sorry att jag råkade utelämna lite info där