Edit: Gjorde såhär:
(Wiikey 1.9G, Wii 3.2E)
* RegionFrii > PAL på WiiZard releasen
* Brände på dual Layer skiva med Layer break på 2084960.
Dubbla kanaler, men jag bryr mig ärligt talat inte. Spelet funkar utmärkt.
Printable View
Edit: Gjorde såhär:
(Wiikey 1.9G, Wii 3.2E)
* RegionFrii > PAL på WiiZard releasen
* Brände på dual Layer skiva med Layer break på 2084960.
Dubbla kanaler, men jag bryr mig ärligt talat inte. Spelet funkar utmärkt.
No_More_Heroes_PAL_Wii-WiiERD
Bully Scholarship Edition PAL Wii-WiiZARD
Fire Emblem Radiant Dawn PAL MULTi5 Wii-WiiPONS
Mario Kart PAL WII-MOMENT
Verbatim DVD-R , Fungerar perfekt.
[Wii]Tony_Hawks_Proving_Ground[PAL][ESPALWii.com].rar
Traxdata DVD-R , Fungerar perfekt.
Super.Monkey.Ball.Banana.Blitz.PAL.MULTI5.PROPER.W II-DRabbits
Far_Cry_Vengeance_PAL_Wii-PARADOX
Traxdata DVD-R , Fungerar perfekt
[Wii]Excite_Truck[PAL][MULTI5][wiisos.com].rar
[Wii]WWE_Smackdown_vs_Raw_2008[PAL][ESPALWii.com].rar
[WII]Need For Speed Pro Street[PAL][ESPALWII.com].rar
Avatar_The_Burning_Earth_PAL_Wii-WiiERD
The.Simpsons.Game.PAL.Wii-BAHAMUT
Medal_Of_Honor_Heroes_2_PAL_Wii-WiiERD
TDK DVD-R , Fungerar perfekt
[Wii]Metriod_Prime_3_Corruption[PAL][MULTI5][ESPALWii.com].rar
MySims_PAL_Wii-WiiERD
[Wii]LEGO_Star_Wars_The_Complete_Saga[PAL][MULTI5][ESPALWii.com]
[Wii]SSX Blur [PAL][MULTI5][ESPALWii.com].rar
Har provat på TRAXDATA DVD-R ,VERBATIM DVD-R och de funkar perfekt på mitt Wiikey!! :) (UPPDATERADE MED LITE MER INFO)
Super_Smash_Bros_Brawl_USA_Wii-WiiZARD patchad med:
Super.Smash.Bros.Brawl.WII.NTSC.TO.PAL.UPDATES.REM OVED.PPF.PATCH-iND
och bränd i 4x utan layer break på skit DL DVD+ media fungerar klanderfritt i både 60hz och 480p, dock inte 50hz, men who gives a fuck? ^^
Wiikey 1.9s och 3.2E.
har någon hört om gecko? det ska funka med alla usa spel utan problem, är det någon som har testa de? man ska få upp en channel o där ska alla spel funka problem fritt.. vill gärna veta hur de funkar, så om någon har gecko så skriv gärna om hur de funkar o hur man fixar de till sin wii..
Sonic.Unleased.NTSC.Wii-FATAL funkar perfekt på min Wii med WiiKey.
Använde mig utav RegionFrii samt WiiBrickBlock just in case. ;)
[Wii]Deal_or_No_Deal[PAL][WiiSOS.com]
TDK DVD-R , Fungerar perfekt.
[Wii]Super_Smash_Bros_Brawl[DVD5][PAL].rar
TDK DVD-R , Fungerar inte längre pågrund av bannad på det spelet men bara att bränna ett nytt...
Guitar.Hero.World.Tour.PAL.WII-SUSHi
TDK DVD-R , Fungerar perfekt.
Brända med TDK DVD-R i 4x, funkar klockrent med wii-key :D
Hur fick du Guitar.Hero.World.Tour.PAL.WII-SUSHi att funka? har bränt i 4x med en dvd-r skiva men tagit bort uppdaten å det funkar inte ... har 1,9g och 3.1E, är rädd att den ska uppdata till 3.4E eller vad den nyaste hette, hörde det var en massa problem med den (fast har inte hört vad som händer :confused:) och jag kan inte nergradera då till 3.3E då jag inte har nått minneskort.
Vad kan jag göra för fel?
Den startar skivan å loggan till spelet kommer upp men när jag ska starta spelet så blir allt svart (har aldrig varit med om det) det blir alltså inte error eller nått bara svartaste svart. (vet inte om jag får fråga det här men om jag får svar så kan frågan tas bort)
Hur fick du Guitar.Hero.World.Tour.PAL.WII-SUSHi att funka? har bränt i 4x med en dvd-r skiva men tagit bort uppdaten å det funkar inte ... har 1,9g och 3.1E, är rädd att den ska uppdata till 3.4E eller vad den nyaste hette, hörde det var en massa problem med den (fast har inte hört vad som händer :confused:) och jag kan inte nergradera då till 3.3E då jag inte har nått minneskort.
Vad kan jag göra för fel?
Har PAL och WIIKEY
Den startar skivan å loggan till spelet kommer upp men när jag ska starta spelet så blir allt svart (har aldrig varit med om det) det blir alltså inte error eller nått bara svartaste svart. (vet inte om jag får fråga det här men om jag får svar så kan frågan tas bort)
GH:WT uppdaterade INTE mitt 3.3E, men den behöver update för vissa funktioner som du inte har med 3.1E så updaten är ett måste....
Bjerlk
Tack för hjälpen, funkade inte när jag brände skivan (fick upp att den inte kunde läsas) men uppdaten fick jag iaf igång så nu kunde jag spela med en gammal skiva som jag bränt :D funkar men måste spela några gånger då allt har varit så instabilt ;) tack för hjälpen
Sports.Island.PAL.WII-SUSHi
TDK DVD-R
Fungerar perfekt.
[WII]Bolt [PAL].rar
TDK DVD-R
Fungerar perfekt.
Wii.Emulator.Disc.MULTI.8640.ROMS.Wii-iND
Fasiken skulle vara guld att få de att funka, min tjej kräver super mario 3 på sitt Wii wiikey 2 också
hur får man tag på det ?
har aldrig kopplat upp min Wii
Längtar efter svar /
Endast Fungerande Releaser! FRÅGOR TAS I NÅGON ANNAN DEL!!!
okay =S
Guitar.Hero.Metallica.PAL.Wii-LoCAL
TDK DVD-R
Fungerar perfekt.
Sin City
av Robert Rodriguez och Frank Miller
- Rodriguez gjorde några riktiga skitfilmer. Men, det var mest i förebyggande syfte varför skulle han annars ge en film titeln "The Adventures of Sharkboy and Lavagirl 3-D".
Men, det var för att få upp tekniken till något bättre. Tack vare filmtekniken bakom de tidigare filmerna så har Rodriguez skapat den bästa filmen som bygger på en så kallad graphic novel.
Tre olika historier länkas samman, fast detta är ett smått uttjatat sätt att lägga upp så funkar det oväntat bra. Mest för Frank Miller har skapat helt otroliga karaktärer och miljöer.
Klockren film där Mickey Rourke är kungen. Med Bruce Willis och Cliwe Owen vid sin sida.
9 av 10
FW 4.2E slår ut regions friheten på WiiKey2
Punch.Out.PAL.Wii-GLoBAL
Verbatim DVD-R 16x - fungerar kanon
--------OBS--------
---FRÅGA. ej påstående---
Mario_And_Sonic_At_The_Olympic_Winter_Games_PAL ???
funkar eller ligger det nått knas på den i uppdateringsväg?
vilka nyare spel bör man inte köra in ?
fan jag ger upp snart ... nån som vet en fungerande iso för nsmb med wiikey2 firm 1.3 de jag har utbrända säger bara corrupt file och startar inte.. blev så glad efter nya firm till wiikey 2 men så hjälpte det inte !!! Nån ? Hjälp! Har inte hittat nån info om det här, sorry om jag repeterar nån tråd!
New_Super_mario_Bros_Bahamut_PAL (ej patchad)
Funkar klockrent med Wiikey2 FW 1.3 och System Menu 3.4E. Ingen uppdatering krävs. Brännde med senaste imgburn på Sony DVD+R i 4x.
--------OBS--------
---FRÅGA. ej påstående---
Final_Fantasy_Crystal_Chronicles_The_Crystal_Beare rs_PAL_Wii-WiiZARD ?????
Denna skiva säger att jag ska uppdatera, jag har wiikey1, bör jag göra detta? någon som vet vilken update som ligger på spelet? jag har 3.2E nu alt 3.4E kanske. Eller man kanske kan patcha filen med wiibrickblocker och bränna om?(eller funkar det bara för icke PAL?)
Brickblocka kan du göra men PAL spel med. Men tänk på att vissa spel kräver vissa uppdateringar för att fungera. Tänk det som en dll fil som krävs för spelet...
Men testa men brickblocker och så...
Annars är det ett PAL spel och då skall det ju inte vara några problem att uppdatera. Tänk dock att du tappar regionsfriheten om du uppdaterar över 4.0
Bjerlk
ok, bra tack för svar, man kan ju leva utan regionsfriheten och för eller senare lär man ju behöva uppdatera hur som helst, men det finns ingen risk att det ligger någon ännu senare update typ 4.3 eller nå sånt som låser ännu mer?
EDIT funkade bra iaf, 3.4 låg på skivan
4.2 är senaste som släppts...
Vad 4.3 kommer innehålla kan vi inte veta i nuläget...
Sonic_And_Sega_All_Stars_Racing_PAL_Wii-WiiERD
Funkar bra efter en update med WiiKey1
Hur funkar det med Wiikey Fusion? Går det att läsa skivor om man har köpt ett wii 2012? Har nämligen provat att bränna spel som fungerar när jag kör dem från SD, Brännde då på en DVD + R skiva i 1X Men med de inställningar på Imgburn som Wiikeyfusion sidan rekommenderade. Men den ville inte ens gå in i DVD läsaren på Wiiet. ÄR detta normalt?
Finns bara 1 softmodd den heter HBC :) http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1029&xSec=86