Frågor Angående Blur samt SSFIV på Ixtreme LT Hjälp!
Som tråden Lyder så är detta dessa spel jag har frågor om:
Blur.XBOX360-MARVEL
samt
Super.Street.Fighter.IV.XBOX360-MARVEL
När jag tittar på releaserna med ABGX så blir det som den här bilden:
(Scrolla ner ca 60-70% det är Botr som skriver kommentaren : Är detta Safe eller inte? Kört filen flera gånger nu.
Hur kan man kolla om den är de eller inte? sen visas bilden breve där )
http://forum.psxcare.com/support/sho...t=38078&page=5
allting verkar checka och så i spelen det står precis exakt som på den där bilden ALL CRCs match grönt etc.
Men jag blir tokig på den där gula texten: Video partition does not match known data ( could be corrupt or a new wave not seen before) stealth status is uncertain.
Jag har kört standard abgx v 1.0.2 koll på båda spelen Autofix level 2 standard eller hur ? sen kör jag launch direkt och ändrar inget i abgx programmet, och sen bränner jag i Imgburn med Layerbreak 1913760 user specified LO.
Vad menas med den gula texten jag vill väldigt gärna poppa in båda spelen och spela dom på xbox live men den gula texten gör mig orolig som fan! :)
Ps i efterhand kom jag på 3 smågrejer till bara:
Tekken_6-XBOX360-DAGGER ger grön Check på alla CRCs osv men där blir det Gul text som säger : This SS contains a value ( angle 359) blabla etc ni som är insatta vet vad det ska stå.
Kom också på att jag bränt spelen i 6x med optiarc dvd rw ad-7240s i imgburn, undrar bara om det spelar någon roll vilken hastighet man bränner och kollar min brännare booktype automatiskt samt spelar booktype roll i xbox live syfte eller bara i hur bra xboxen läser skivan ? ( enligt forum jag läst på så var min brännare optimal i 6x bränner sämre i 2x och 4x procentuellt så därför körde jag på det )
Det är bara dom här 3 spelen jag kommer att vilja spela på live med min Ixtreme LT 1.0 Liteon (ej benq det är väl 1.1?) dom närmaste 4-5 månaderna tills AAA spelen kommer jag har redan varvat allt annat som finns, så det vore väldigt uppskattat om någon är duktig eller spelat någon av dom här 3 spelen på ixtreme lt på live kan svara :)
/Tack på förhand hoppas det inte blir för mycket text om ni kan vara schysst o svara :)
/Mvh Boz666