Hej, ska försöka göra mig så kortfattad som möjligt..
Jag har läst på forumet att det är många som lyckats skicka in sin xbox 360 till microsoft för lagning, men min historia är något annorlunda.
För några månader sedan ringde jag in till MIcrosoft och gjorde en felanmälan, dom skulle skicka en fraktsedel till mig så att jag kunde ringa UPS.
Någon fraktsedel kom aldrig.
För nån månad sedan ringde jag Microsoft igen, och talade om mitt problem, dom gjorde en ny felanmälning och lovade att skicka en fraktsedel (ifall den gamla kommit bort).
Någon fraktsedel kom aldrig.
Nu ringde jag idag igen, och berättade om mitt problem. Gjorde en ny felanmälan men den här gången fick jag meddelandet att jag skulle ringa till USP och inte vänta på någon fraktsedel.
När jag ringer UPS så säger dom att jag måste ha en fraktsedel annars får jag stå för frakten, vafan? Jag gav dom referensnummret jag fick från MS supporten men det fick dom inte fram nånting på.
Vafan pysslar dom med egentligen?