inga nya nyheter om när 1.6.1 till lite-on ska komma det verkar helt stopp
Printable View
inga nya nyheter om när 1.6.1 till lite-on ska komma det verkar helt stopp
| ? list | ? activate | Console Bans Reported - BANNED? READ @ http://paste2.org/p/504066 | No liteon ETA |
topic i #FW på Efnet
fattar nada
det betyder att det inte finns någon ny info om 1.61 till Liteon, C4eva kanske har fått alla 3 konsollerna bannade (han körde 3st moddade med 1.61 på live, en med bränt spel, en med orginal och en utan något spel, alla 3 nya konsoller...)
finns ingen mer info än detta ännu
allt ligger väl på is tillsvidare. ingen mening att fortsätta med fw om alla blir bannade ändå.
precis, FW'n ligger på is medans C4eva & Friends söker igenom live och kollar vad som är orsaken till alla bans...
Är det någon som tror han släpper den snart eller ? innan 19 nov
Benzema http://www.forum.psxcare.com/support...er_offline.gif
Snälla SLUTA massposta, Swizzy har skrivit att C4eva testar 1.61 just nu på 3*360 konsoller och att alla utveckling är lagd på is för att se om det finns en röd tråd mellan banningar o mjukvaran.
Det räcker inte o tjata, Folk vet inte mer än C4eva vet eller skriver.
Vet nån om det här är bullshit eller inte , för om det är sant då går jag och hoppar från balkongen *. Det var någon som postade det på flashback.
Säg inte det... det står väl inte på hans fw ? :(Citat:
<c4eva> 83850c v2 and all liteon firmware set release date is 18th december
Direkt från #fw nästa firmware den 18 dec! För Liteon
En fråga bara , Hur mycket tror ni C4EVA tjänar på det här ? Han får ju donationer och sånt om jag har rätt ?
Vad tror ni ? :D
Hur mycket har du donerat? multiplicera det med 1000 (inte så värst mycket skulle jag tro) :(
Jag håller på försöker ansluta till den kanalen så får vi se, det skulle kunna vara rimligt faktiskt...
*edit:*
Det där ser ut att vara falskt:
* Now talking in #fw
* Topic is '| ? list | ? activate | No ETA on Lite-on ix1.61 | Rumors and Conspiracies about BANS will get you BANNED!'
annars hade dom uppdaterat detta ^
BenZema varför går du inte å köper en Xbox med Benq Eller Samsung i å Flasha den med 1.61 du verkar ju vara så Kåt på 1.61 så köp en sån Xbox360....
det är snarare du som är dum just nu, ta en rast från forumet är du snäll, kanske springa ett par varv runt huset du sitter i?
swizzy, dont feed the troll.. let it die. :)
Men kaan den inte släppas nu . SNÄLLA JAG BER GUD ATT HAN SKA SLÄPPA DEN , PLEASE. JAG SITTER HEMMA OCH SER HUR ANDRA SPELAR MF 2 OCH SNART ÄR VÄL ASSASSINS CREED 2 UTE . :eek::eek:
CREED TILL C4EVA OM HAN SLÄPPER DEN SNART . HELST INOM EN VECKA ELLER INOM EN MINUT SNÄLLA , JAG SITTER HEMMA OCH SLÅR MITT HUVUD I VÄGGEN FÖR DIN SKULL C4EVA. OM DU SER DET HÄR SNÄLLA , SLÄPP SKITEN . XBOX LIVE KAN DRA ÅT SKOGEN . JAG VILL SPELA XBOX 360 JUST NU INNAN JAG BLIR GALEN !
bränn ut Activate.iso och kör om du vill köra nu, behöver inte vänta på 1.61 :D
Swizzy Activate.iso fungerar ju inte med Liteon...Patchade om Tekken 6 till Wave 3 istället å det fungerar perfekt...:p
Har inga pengar...men Fw 1.61 vill du HA Grattis ja...Såna som du finns det gott om i det här landet....Själv har jag 2 st xboxar med olika läsare å tänkte köpa en 3:e med den nya Liteonläsaren...
Ge inte Benzema några smarta och högst sanna tricks på hur man får igång spelen! Med den rent våldsamt taskiga attityden kan han gott vänta på iXtreme 1.61, som jag hoppas på just i det här fallet aldrig ska anlända på en dator nära honom...
Och Worms Activate.iso funkar perfekt på LiteOn med iXtreme 1.6. Du måste ha fått något om bakfoten där. iXtreme 1.51 för LiteOn funkar dock inte på Wave 4 spel vilket var tanken när det släpptes.
Kanske jag som brännde ut skivan fel....uhm ska prova igen då!!!Tack Svantesson666 för svaret...men att patcha om spelen innan var ju hur enkelt som helst å fungerar perfekt!!
Nej, om man skulle sova lite mer inatt kanske? :) fortsätter med scriptet imorrn, blev lite errors och alla mina PHP experter har loggat ut :(
Vad menas med det här ?
http://ja.pastebin.ca/1662740
Liteon realesed in 10 min !!!!! wtf ere bluff eller ? :eek:
hoppas inte det !
Här Worms finns en videotutorial på YouTube som visar hur du ska bränna skivan.
http://www.youtube.com/watch?v=-qfQYVDFC3o