Hej!
Sitter med en polare o försöker föra över lite spel mellan boxarna men vi vet inte hur man gör. Vi ska inte använda något speciellt, endast boxarna o en korsad kabel. Hur gör man?
Hjälp!!!!!
Hej!
Sitter med en polare o försöker föra över lite spel mellan boxarna men vi vet inte hur man gör. Vi ska inte använda något speciellt, endast boxarna o en korsad kabel. Hur gör man?
Hjälp!!!!!
Kolla in denna sida:
http://www.xbox-scene.com/articles/x...-xbox-copy.php
tack för det men har redan sett den o tyckte inte att det stämde, tex 2 st CAT5 kablar. Har fått till det nu så jag behöver inga råd angående detta längre. Lär dock återkomma med andra frågor då jag har tummen mitt i!
Vad är det som inte stämmer med 2st CAT5 kablar???Originally posted by cool
tack för det men har redan sett den o tyckte inte att det stämde, tex 2 st CAT5 kablar. Har fått till det nu så jag behöver inga råd angående detta längre. Lär dock återkomma med andra frågor då jag har tummen mitt i!
Du måste använda dig av 2st när du ansluter via en hub/switch, precis som det är beskrivet...
The mind is like a parachute - it only works if it's open...
Om man endast ska använda boxarna och en korsad så är det lite märkligt med 2 kablar....
Så sant så..... men nu står hubben omnämd i texten...Originally posted by wmadoss
Om man endast ska använda boxarna och en korsad så är det lite märkligt med 2 kablar....
Visserligen står det inte att du behöver en hubb...
En korsad mellan boxarna... och den andra kan du använda som tvättlina
The mind is like a parachute - it only works if it's open...
Bookmarks