Ifall någon har synpunkter på att jag inte alltid svarar sekundsnabbt på ICQ så tänker jag länka till den bifogade bilden....
Ifall någon har synpunkter på att jag inte alltid svarar sekundsnabbt på ICQ så tänker jag länka till den bifogade bilden....
hahaha shit, orka säger jag. Men du får ju bra betalt för psxcare
When we were good they never remember.
When we were bad they never forget.
O fan. Jag hade avinstallerat ICQ och aldrig satt in det igen. Skulle inte orka svara på det där.
Xbox [1.1] - Flashat
Wii [3.4E] - Wiikey [1.9s]
Det där var väl ingenting, efter julhelgen hade jag 3ggr så många obesvarade mess, men jag orkade inte försöka ändra upplösning på skärmen för att kunna få med alla på en printscreen :-)Originally posted by joellindgren
O fan. Jag hade avinstallerat ICQ och aldrig satt in det igen. Skulle inte orka svara på det där.
Hur har man tid med det? Du måste ju skippa å svara 90%?
Xbox [1.1] - Flashat
Wii [3.4E] - Wiikey [1.9s]
Jag skippar bara frågor om hur man bränner spel...och är jag på dåligt humör diverse "hej, är du där" eller "Hej, får jag fråga en fråga?" meddelanden.Originally posted by joellindgren
Hur har man tid med det? Du måste ju skippa å svara 90%?
Det går ju för baske mig lika fort att svara på en RIKTIG fråga som att svara på sånt där...
Original inlägg av Hansi
Du är så duktig så! :>
Det är ju för fanken ditt jobb :P
Klart du får arbetsuppgifter då :P
'god damn'..det var många mess
Bah, på den tiden hade jag ju bara 2000 kontakter i ICQ, nu har jag c:a 3100 :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
aii, respect
Bookmarks