Min xbox har blivit lite rörig och det mesta behöver få sig en uppdatering. jag har superdisc 3,6 och vill formatera hårdisken och lägga in allt från början, hur ska jag göra?
Min xbox har blivit lite rörig och det mesta behöver få sig en uppdatering. jag har superdisc 3,6 och vill formatera hårdisken och lägga in allt från början, hur ska jag göra?
Gör en backup på din C:\, ev dina saves mm, kör in SD3.6 boota om & giå in på menyerna i SD3.6 & formatera rubbet
Nu är evox small drive installerat men alla apps, games och emulatorer heter remotex. Hur ska jag göra för att ändra namnen på dem?
Det går inte heller att gå in i msdashboard.
Lägg tillbaka det du gjorde backup på C:\
Det fungerar inte?
Varje gång jag lägger in något från superdisc skivan får det namnet "remotex". Hur ska jag få bort det?
Du skall lägga in "C:\backupen" du gjorde med hjälp av FTP till C:\ på xboxen
jag kopierade hela C:\ tillmin dator och när installationen var klar lade jag tillbaka C:\ men appsen och emulatorena heter fortafarande remotex.
Men nu är det så att jag bara vill ha emulatorerna och vissa apps från superdisc till min xbox. Då går jag in i boxplorer och lägger över de programmen jag vill ha. Men de heter i alla fall remotex.
Bookmarks