hur tar man reda på vad man har? PAL lr NTSC på spelet..
hur tar man reda på vad man har? PAL lr NTSC på spelet..
Det står på fodralet .............![]()
jo, men jag har inte kvar fodralet.. köpte begangnat av en.. går det på nåt annat sät?? snälla..Originally posted by pege63
Det står på fodralet .............![]()
Det står på skivorna åxå
Originally posted by pege63
Det står på skivorna åxå
aa, okej ja ska va ärlig.. har lagt in spelet på hd.. fick det av min kopis.. men han har tappat bort det nu.. vi körde mot varandra på tv apparater.. men aa, vet inte om man får göra så.. om det är lagligt.. men iaf.. finns det nåt sätt då?
På PlayStation- och PlayStation2-spel finns det ett produktnummer som talar om regionen på spelet. Produktnumret ingår även i namnet på en fil på spelskivan -- finns det inget liknande på XBOX-spel, som gör att man kan identifiera regionen?
På Ps2 spel finns en fil som heter SYSTEM och i den står typOriginally posted by Stefan
På PlayStation- och PlayStation2-spel finns det ett produktnummer som talar om regionen på spelet. Produktnumret ingår även i namnet på en fil på spelskivan -- finns det inget liknande på XBOX-spel, som gör att man kan identifiera regionen?
BOOT2 = cdrom0:\SLUS_207.84;1
VER = 1.00
VMODE = NTSC
vilket talar om att det är, i det här fallet, ett NTSC spel.
Har försökt tittat i default.xbe på ett X-Box spel efter liknande men inte hittat. Har iof bara lagt ner 1 min på det...
Bookmarks