Sida 3 av 3 FörstaFörsta 123
Visar resultat 61 till 65 av 65

Diskussion: Flasha X-ecuter 2 LITE version 2.x från CD

  1. #61
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    F.. nu får jag upp felkod 16 skit e det rent ut sagt, nån vänlig själ som kan hjälpa mig,jag ger snart upp hehe .Är det nån som vet vilken närmaste xbox verkstad är för mig "Kristianstad"

    --------------------------------------------------------------------------------

  2. #62
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    Installera om MSDASH fr SuperDisk skivan 3.7RC8
    Du stoppar in skivan bootar om så hugger boxen tag iden & du kan installera om msdash sen även evoxdash
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  3. #63
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    hej hansi!
    vet inte om det här passar sej här det jag skall fråga om,jag behöver verkligen hjälp,jag har en xbox vers 1.1 med executer 2,nu e det så att jag körde console disc skivan o installerade om allt,så långt frid o fröjd..
    men sedan började lampan blinka grönt/rött,läste att det kan betyda att chippet e dåligt eller alt att bioset e dåligt,tror på det senare då jag flashade in ett bios som följde med console disc,tror inte det var ett bra val av bios för min box,tänkte jag skulle köra in console disc igen och lägga in rätt bios som jag sedan flashar in,men nu kommer jag inte in i boxen,den startar o så men sedan börjar det blinka grönt/rött och där låser den sej....hjälp!!

    mvh niklas

  4. #64
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    3
    Respekt
    0

    hjälp!!

    hej hansi!
    vet inte om det här passar sej här det jag skall fråga om,jag behöver verkligen hjälp,jag har en xbox vers 1.1 med executer 2,nu e det så att jag körde console disc skivan o installerade om allt,så långt frid o fröjd..
    men sedan började lampan blinka grönt/rött,läste att det kan betyda att chippet e dåligt eller alt att bioset e dåligt,tror på det senare då jag flashade in ett bios som följde med console disc,tror inte det var ett bra val av bios för min box,tänkte jag skulle köra in console disc igen och lägga in rätt bios som jag sedan flashar in,men nu kommer jag inte in i boxen,den startar o så men sedan börjar det blinka grönt/rött och där låser den sej....hjälp!!

    mvh niklas

  5. #65
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    kanske skall tilläggas att jag prova att starta utan chippet,men får felkod 14,dvs att det e problem med dashboard,hur gör jag för att installera om allt,köra *********** skivan igen?,hur bränner man den i nero EXAKT?
    tacksam för svar...

Sida 3 av 3 FörstaFörsta 123

Liknande diskussioner

  1. Flasha X-ecuter 2 PRO version 2.x från CD
    By Hansi in forum X-ecuter 2 PRO support
    Inlägg: 35
    Senaste inlägg: 2005-12-08, 16:15
  2. Flasha PRO
    By Pontius in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-04, 08:31
  3. Xecuter 2.2 pro vägrar flashning
    By Raziel in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-11-30, 14:52
  4. Uppgradera Xbmp från 2.2 till 2.3
    By Backen in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-02-27, 19:09

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •