Jag har skapat en image av GTA vice city med Alcohol 120%
Bränt ison på 2 olika sorters dvd, pioneer och maxell. Ingen av dem funkar, får bara en "please insert a ps2 disk" som felmeddelande. Fan, snart ger jag upp och slänger skiten
Jag har skapat en image av GTA vice city med Alcohol 120%
Bränt ison på 2 olika sorters dvd, pioneer och maxell. Ingen av dem funkar, får bara en "please insert a ps2 disk" som felmeddelande. Fan, snart ger jag upp och slänger skiten
har du en moddad PS2a? Om inte så måste den vara det.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Viking, räkna inte med att kunna säkerhetskopiera alla spel som finns. Jag har hört att GTA Vice City ska vara mycket svårt att kopiera rakt av, jag har aldrig hört någon som har lyckats med det direkt i alla fall. Gör som jag, beställ hong-kong kopia av spelet direkt från asien. Det går att göra i Sverige, tror att företaget i fråga tar 80kr / spel. E-maila mig på **************** om du vill veta adress till sidan där man kan beställa..
...rött kort för dig, bye bye...
<small>[ 05 February 2003, 19:34: Meddelandet redigerat av: Hansi ]</small>
-;^Rez^;-
vadå?! jag har brännt vice city rakt av, funkar kanon, inte stött på något spel som skulle krånglat vid kopiering
Bookmarks