Tjena jag undar om någon vet om det finns nåt sånthär fusk program eller fusk maskin till xboxen typ som killer till PS isåfall vad heter det?
Tjena jag undar om någon vet om det finns nåt sånthär fusk program eller fusk maskin till xboxen typ som killer till PS isåfall vad heter det?
Vad "killer" är vet jag inte, men Xbox-Saves Manager är ett program till PC som går bra att fuska med. Man laddar hem save filer och för över dem till sin xbox med programmet.
Volla, kan man starta Midtown Madness 3 med alla bilar upplåsta.
Sök på nätet så bör du hitta det !
Det finns även Action Replay som är bra om man vill lägga ut lite pengar. 399kr eller något kostar det.. Då får man med massa saker osv
Edit: Tja kolla ställena som säljer sådana, orkar inte leta upp vad man fick med
Får väll inte nämna det företaget här av någon anledning men det gör jag ändå
(konkurrerande företags namn borttaget) har bland annat, psxcare kanske också har?
NU ÄR DU AVSTÄNGD FRÅN FORUMET - VAD FÖRVÄNTAR DU DIG NÄR DU KRINGGÅR *-FILTRET...
Last edited by MartialX; 2003-10-15 at 22:22.
Vadå för saker
Läs på lite om hur "trainers" fungerar i senaste evolution-x dashboard...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Trainers: så att du kan fuska lite. Har inte provat det själv, har bara testat att ladda hem saves.
Bookmarks