Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: K-1 World GP 2003?! ny japansk release

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2003
    Inlägg
    7
    Respekt
    0

    K-1 World GP 2003?! ny japansk release

    Upptäckte nyss att Konami släppt ett nytt K-1 spel (world grand prix: the Beast attack) där Bob "the beast" sapp m.fl. är med.

    Är detta det nya K-1 för 2003 eller är det bara en extra "edition" till det gamla K-1 2002?

    Hoppas att någon entusiast därute vet något.

  2. #2
    Registrerade
    Nov 2003
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Tjena!

    K-1 beast attack är bara ett "mellan-spel" dom släppt mellan GP-releaserna. Jag kan dock berätta att nya K-1 2003 Grand prix släpps i japan 27/11. Jag ska beställa det från amazon.co.jp idag tänkte jag. Bob sapp är med, och vår svenske superstar Martin Holm!

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2003
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Tackar för svaret.

    Låter bra att K-1 2003 är på gång.

    Tycker att K-1 2002 är ett av de bästa fightingspelen någonsin. Det behövdes verkligen något nytt som satsar på realism och spelkänsla när alla fightingspel liknar tekken och virtua fighter.

  4. #4
    T-BOY Guest
    >Robban888<

    Jag håller med er guys, K-1 WORLD GRAND PRIX från KONAMI är den bästa spelserien i kategorin "Fighting".

    Hur lyckades du beställa på amazon.co.jp man ser ju inte vad de står även om man klickar på "Display in English" ...jag hittar inte ens "buy"-knappen. Fick du hem nått spel eller kom de bort på vägen från Japan?

    De ska finnas en backup som heter "cvn-k12k3" nån som vet vart den finns...?

    /Mirko Cro Cop

Liknande diskussioner

  1. K-1 gp 2003.
    By ray sefo in forum Playstation 2 - spelfrågor
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-10-20, 02:00
  2. fifa 2003 problem
    By adixuz in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-05-10, 18:19

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •