när jag ska se på DVD film i min ps2a eller spela ps2 spel så behöver inte jag hålla in X respektive O jag sätter bara igång det som vanligt ända gången jag behöver hålla in är på psx spel och när jag ska in på dms explorer.
när jag ska se på DVD film i min ps2a eller spela ps2 spel så behöver inte jag hålla in X respektive O jag sätter bara igång det som vanligt ända gången jag behöver hålla in är på psx spel och när jag ska in på dms explorer.
Ända sen första udateringen kom så har man kunnat starta PS2 spel utan att hålla in X, och nu när version 1.6 kom, så kan DVD filmer startas i PS2 Mode. Det är inget fel eller så, det är helt normalt.
tja
jag får inte igång mina psx spel. Vilken knapp håller ni in? hur länge? har ni skivan i från början?
mvh Anders
Cirkel, läs den klistrade tråden om detta
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks