Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Finns det inga alternativ??

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2003
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    Arrow Finns det inga alternativ??

    Hejsan,

    Jag har en PS2'a av typen SCPH-39004 och önskar kunna spela USA-import på denna. På chip-fronten verkar det ju som om Messiah 2 PRO är enda alternativet, men finns det inga alternativ för att kunna spela USA-import utan problem? Någon bootdisc av något slag eller så? Vad har jag och välja på? Enda jag är intresserad av är att kunna spela USA spel, DVD-filmer har jag en "riktig" spelare till och backuper ser jag bara som en bonus att kunna spela.

    Tack på förhand.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Det är Messiah 2 PRO som gäller.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2003
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    Question

    Ahh, där ser man... Finns alltså ingen väl fungerande "Freeloader" för PS2. Tack för svaret...

    Kan ju passa på att fråga om Freeloadern för GameCube, hur pass väl fugnerar den egentligen? Funkar den med alla spel, trixxar den på något sätt som gör att den kanske inte kommer fungera framöver eller verkar det vara en "idiotsäker" lösning?

    Tack igen.

  4. #4
    Registrerade
    May 2003
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Post

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ursprungligen skrivet av SilverSnake:
    <strong>Kan ju passa på att fråga om Freeloadern för GameCube, hur pass väl fugnerar den egentligen? Funkar den med alla spel, trixxar den på något sätt som gör att den kanske inte kommer fungera framöver eller verkar det vara en "idiotsäker" lösning?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Version 1.04 fungerar dåligt, och många spel fungerar inte. Version 1.06 fungerar bättre, men jag vet inte om den klarar av alla spel.

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2003
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    Post

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Stefan:
    <strong>Version 1.06 fungerar bättre, men jag vet inte om den klarar av alla spel.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Det är just att den ska klara *alla* spel jag har som krav på den iaf. Mer feedback på den bitte?

  6. #6
    Registrerade
    Dec 2002
    Inlägg
    57
    Respekt
    0

    Post

    det finns "andra" Ps2 chip" men inte som psxcare säljer rätta mig om jag har fel messiah2 pro sägs fungera bra men det finns andra chip också

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 00:39
  2. löda igen hål? finns det någon guide?
    By twinray in forum Matrix/Xodus Support
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2003-07-02, 13:06
  3. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 16:23
  4. Finns det nåt chip
    By Zandro in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2001-07-27, 00:11
  5. Hur går deT?
    By Olle in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2000-12-28, 18:36

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •