Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Powerknapp

Registrerade
    Sep 2003
    Respekt
    22

Powerknapp

Ngn som vet hur man ska göra för att "flytta" eller sätta dit en extra power/resetknapp på handkontrollen? Jag har sett det tidigare men jag kommer dock inte ihåg vart jag såg det. Jag skulle vilja ha en beskrivning på hur man gör sånt.
    Tacksam för svar.

Registrerade
    Apr 2003
    Från
    Mamlö
    Respekt
    22
    Det finns några guider på www.xbox-scene.com

Varför vill du göra detta? Om du har moddat din box och lagt in en annan dashboard som t.ex. Evolution X eller Avalaunch finns där ju funktioner till att stänga boxen.

Sen om du kör med biosen X2 4977 finns där en inbyggd IGR som gör att du kommer ur spelen med en knapp kombination.

Registrerade
    Sep 2003
    Respekt
    22
    Originally posted by Fixxxer
    Det finns några guider på www.xbox-scene.com

Varför vill du göra detta? Om du har moddat din box och lagt in en annan dashboard som t.ex. Evolution X eller Avalaunch finns där ju funktioner till att stänga boxen.

Sen om du kör med biosen X2 4977 finns där en inbyggd IGR som gör att du kommer ur spelen med en knapp kombination.
    Saken är den att jag vill kunna sitta i soffan och slippa gå fram till boxen för att starta den. Jag vill inte ha igång min box dygnet runt eftersom hårddisken låter så illa. Sänga av boxen vet jag att det finns funktioner för i Evo-X. Hitta ngt på xbox-scene... hehe, lika lätt som att hitta en nål i en höstack men... jag ska leta lite mera. Tack iaf. ;-)

Registrerade
    Sep 2003
    Respekt
    22

Registrerade
    Nov 2003
    Respekt
    0
    [QUOTE]Originally posted by Fixxxer
    Sen om du kör med biosen X2 4977 finns där en inbyggd IGR som gör att du kommer ur spelen med en knapp kombination. [/Q]

hur är den kombinationen?

Registrerade
    Sep 2003
    Respekt
    22
    [QUOTE]Originally posted by mace_capri
    Originally posted by Fixxxer
    Sen om du kör med biosen X2 4977 finns där en inbyggd IGR som gör att du kommer ur spelen med en knapp kombination. [/Q]

hur är den kombinationen?
    Tryck ner båda triggers samt start- och selectknapparna samtidigt. Så fungerar det för mig iaf.

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner