Det har på många ställen skrivits att "beskrivningar/bilder kommer snart" och då 1.6 verkar ha tillverkats sen 2004-04 tycker man att någon av alla de duktiga personer som hjälper oss vanliga dödliga här på nätet skulle ha hunnit få ihop en lätt beskrivning hur man skall pela i ett X-B.I.T i en version 1.6. Men det tycks dröja. Vad man också kan tycka va konstigt är att http://www.dms3.com fortfarande tycks tro att V1.5 är senaste versionen.
Jag har kollat runt lite och kommit fram till detta:
X-B.I.T Pogo Pin Installation: ute ur leken?
X-B.I.T Pin Header Installation: Den montering som finns beskriven i ett inlägg, antagligen författat av kmob007, som cirkuleras på hela nätet verkar ha vissa brister då det diskuteras vidare om t.ex. 3.3-5V och d0 samt att man tydligen förlorar viss funktionalitet.
X-B.I.T Wire Installation: ser man inte mycket om över huvud taget. Borde detta inte vara bästa sättet att montera ett X-B.I.T i en 1.6'a då man inte behöver modifiera LPC utan "bara" hitta rätt med trådarna?
Jag hoppas att det snart kommer en välgjord guide för oss som köpt vårt X-B.I.T men fortfarande har det liggande i påsen för att vi trodde att vi inte hade nyare än 1.5... Eller finns den alla redan, bara att jag missat den?

Citera
... plz.. need help.. chippet kommer på måndag!!!!

Bookmarks