Någon som vet om man kan ladda hem manualer till spel någonstans på nätet? Gärna SSX 3 på PDF..
Någon som vet om man kan ladda hem manualer till spel någonstans på nätet? Gärna SSX 3 på PDF..
Tog bort länken. Såg att dom sålde backuper. Vill inte göra reklam för sånt.
Har inte dom senaste men förr eller senare kommer dom oxå...
Last edited by ktd; 2003-11-19 at 02:29.
Vad är det för fel på backup kopier då? Alla har väl nåt piratspel liggande hemma. Det är ju bättre att betala 100:- för en piratkopia än det är att betala 600:- för orginalet. Det är ju företaget som snor åt sig det mesta av pengarna. Programmerarna får väl inte så mycket. Om de har så höga priser på spelen får företagen skylla sig själva att folk köper piratspel.
Jag skulle ju hellre köpa ett orginalspel för 200:- än ett piratspel för 100:-
Varför länka till en olaglig sida? är Microsoft så dumma att de lägger ut manualerna själva så är det väll bara att tacka och bocka
gå in på www.xbox.com och tryck på fliken games, så har du alla manualer du behöver, bara att börja rå tanka
snygg länk visste inte om det där med microsoft och xbox.com
jag har klickat på "spel" sen på topspin men fins inga manualer?Originally posted by durus
Varför länka till en olaglig sida? är Microsoft så dumma att de lägger ut manualerna själva så är det väll bara att tacka och bocka
gå in på www.xbox.com och tryck på fliken games, så har du alla manualer du behöver, bara att börja rå tanka
hittade topspin manualen nu :< saknar dock fifa 2004
Verkar inte finnas många manualer där nu i varje fall..någon som vet ngt bättre ställe att hitta manualer på??
Vad jag kan se så ligger de där fortfarande.
Gå till: http://www.xbox.com/
välj "games" sedan väljer du spelet, oc sedan "Playing the Game" i menyn till vänster, och sedan "Game manual". Fanns till de spel jag kollat, utom då givetvisc FIFA2004. (Kollade inte alla men några stycken.)
Last edited by odin; 2004-01-29 at 13:54.
Bookmarks