ska man vänta innan man moddar en p2a pga av dom månaga diskbytena eller kommer det att vara så i fortsättningen ? hmm ps2 ska det nog vara
[This message has been edited by jagär jimmy (edited 27 November 2000).]
ska man vänta innan man moddar en p2a pga av dom månaga diskbytena eller kommer det att vara så i fortsättningen ? hmm ps2 ska det nog vara
[This message has been edited by jagär jimmy (edited 27 November 2000).]
En p2a....asså en Pentium2..hmm den ska du nog inte modda =D
Näe men allvarligt, vänta för fan..det kommer bättre chip...jag lovar.
Någon som vet när det kommer nya chip man kan få tag på. Neo2 måste man ju greja hela tiden med för att få igång spelen har jag hört.
Neo2 funkar mycket bra. Enda gången du måste "greja" är när du ska starta Ps2 kopior. Och det är ingen jobbig process. I väntan på helt swappfritt chip funkar Neo2 bra.
NE Neo2 SUGER!!! Man måste ju försöka få igång ett spel ca 5-15 ggr, både orginal och brända.
Till alla som funderar, KÖP DET INTE!!!
PS2!!!
Om du har problem med NEO2 så har du monterat det dåligt, använt cd-r skivor som din PS2 inte gillar, eller är i behov av laserkalibrering.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Du måste ju justera potarna innan det funkar perfekt.<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by PS2 ägare:
NE Neo2 SUGER!!! Man måste ju försöka få igång ett spel ca 5-15 ggr, både orginal och brända.
Till alla som funderar, KÖP DET INTE!!!</font>
Jag kände precis som du men kolla in ktd och min dialog i messageboarden så får du se!
klicka på länken:
http://www.psxcare.com/support/forum...ML/000038.html
------------------
-::Jimpa the mään was here::-
[This message has been edited by jiak (edited 14 March 2001).]
Har fått mitt AR2 nu från England för 440:- ink. frakt. Det funkade skitbra. Inga problem här inte... Se bara till att AR2´n är av v1.3!
mums filibabba
Coolers
Jag läntar efter min AR2 1.3.
------------------
Hallå. Jag har ett problem. Jag har ett neo 2 men när jag ska köra några av mina backup spel så börjar den ladda så fint men sen så blir bilden svart och inget mer händer. Nån som vet vad det kan beropå
------------------
Kan vara fel på dina cd skivor. Prova och byt märke. Jag har märkt att blå funkar uselt på min PS2:a medans silver funkar utmärkt.
För allas information:
Vi har nu AR 1.3 på lager, alla beställda skickas idag eller imorgon.
Nu ingår även RGB-modifikation vid Multi-X montering eller köp av Multi-X Playstation 2. Med RGB-modifiering kan man se på DVD med bästa möjliga bildkvalitet via RGB-kabel.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks