Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Terminator 3: Rise Of The Machines

Registrerade
    Jun 2003
    Respekt
    22

Terminator 3: Rise Of The Machines

Hej alla!

Skulle testa detta spel och har tagit hem ProjectX releasen. Brännde som vanligt i Stomp och fick inga felmedd. Startar upp xboxen med skivan och spelet bootar. Första bilden kommer upp(med arnold och kristanna loken) och sen en bild till med massa text. sen blir det svart och jag får lyssna till Terminator Themet. sen händer ingenting, har testat och trycka på start och alla andra knappar men de enda som händer är att musiken spelar färdigt och sen fortsätter bilden att vara svart.

Vet att skivan jag använder fungerar på min box så vad kan det vara? Nån annan som testat denna release och fått den å funka?

Kan inte lägga in spelet på hddn för den är liten och fullproppad

tacksam för svar

Registrerade
    Nov 2003
    Respekt
    22
    Prova att uppdatera till en nyare bios version. Vissa spel som jag har betedde sig så. Uppdaterade bios och spelen gick sedan utmärkt att köra.

Registrerade
    Jun 2003
    Respekt
    22
    Har nu bytt BIOS från Evox D6 till xecevuter2 4979 men det är samma problem.

Ja har aldrig flashat förut så ja är inte 100 på att det funkade men jag gjorde det i evolution menyn "flash bios" och valde 4979(som ja ftp:at till mappen)och sen stod det "erasing" och sen "falshing" sen "xbox will turn off" och sedan startade jag den och då stod det xecutor2 under gröna X:et innan den gick in i evolution dashboard(tidiager stod det microsoft)

skulle man ändra/ftp:a nått annat från bios .rar filen? la märke till att det i settings står "Bios version: Unknown" men ja antar att de e för att ja inte ändrar i cfg fil eller nått sånt.

Registrerade
    Dec 2003
    Respekt
    0
    Jag hade också det problemet (kör det från hårddisken). Löste det genom att ändra till NTSC i enigmah videomode changer.

Hörde också att man kunde fixa det genom att byta namn på mappen fmv till fmv_pal har dock inte testat det än.

Registrerade
    May 2002
    Från
    Stockholm
    Respekt
    23
    Det funkar!
    det finns en mapp som heter /T3/EFS_XBOX/FMV/ och en /T3/EFS_XBOX/FMV_PAL/
    byt namn på dom med varandra...

Liknande diskussioner

1. Terminator 3: Rise of the machines
    By spel in forum Filmsnack