Hej ..jag vill uppgradera superdisc ver 3.6 till 3.7...hur gör man......jag vill inte formattera....vad ska jag tänka på...backup evo ini och kanske backup på media player config(relax)......tanx
Hej ..jag vill uppgradera superdisc ver 3.6 till 3.7...hur gör man......jag vill inte formattera....vad ska jag tänka på...backup evo ini och kanske backup på media player config(relax)......tanx
Japp, gör backup på alla configfiler du själv gjort ändringar i. Du skall nog inte lägga tillbaka dina gamla configfiler, gör samma ändringar i de nya istället.Originally posted by Umberto
Sedan är det bara köra install evo-x från www.psxcare.com menyn. small = programmen installeras på E. Large = programmen installeras på F.
När kom superdisk 3.7, och var kan man ladda ner den?
(Snälla svara inte 'de vanliga ställena')
Vad är nytt på 3.7?
Mvh
Miffot
Superdisc 3.7 2003-11-02Originally posted by MiffoPonken
När kom superdisk 3.7, och var kan man ladda ner den?
(Snälla svara inte 'de vanliga ställena')
Vad är nytt på 3.7?
Mvh
Miffot
Changes since superdisc 3.6
- Avalaunch 0.48
- Evolution-X 3921
- Bios Evo-X M7, including versions with LBA48 patch
- dvd2xbox 0.0.5 replaces xbcopy
- MediaXMenu 0.9n.6
- XBOX Media Player
- XBOX Media Center
Var du laddar ner dom... enklast är förmodligen de vanliga fildelningsprogrammen som DC, kazaa osv.
-= Erfarenheten står i direkt proportion till förstörd utrustning. =-
Tack för det snabba svaret!
Miffot
Har det kommit ut en nyare som 3.7 rc6 eller e det samma?
Jag provade Kazaa men det var ingen som hade superdisc där.DC vet jag ej vad det e för nått,hehe.Provade Mirc men kommer ej in nånstans,tex #psxcare.
Nån som vet en direkt link el nån som vill dela ut via ftp flashxp?
Bookmarks