Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Hansi, fråga om en order

Registrerade
    Feb 2003
    Respekt
    0

Post Hansi, fråga om en order

Gjorde en Order på ett Messiah Pro 2 PS2:a för 2 dar sen. Med min tur så kommer det chippet DMS3.

Har inte hämtat ut ordern dock. Men undrar om det går att skicka tillbaka ordern och få "byta" Messiah PS2:an mot en DMS3 PS2:a

att betala dubbla frakt och sånt får jag väl leva med. Men hur ska jag gå tillväga för att fixa till det?

Notera att jag inte har hämtat ut ordern

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Du löser ut paketet och kontaktar oss sedan och begär att få returnera det med hänvisning till den 14 dagars returrätt du har. Du får ett returnummer och skickar tillbaka den. Sedan skickar jag en DMS3 chippad PS2 som du betalar 388:- för att lösa ut
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Feb 2003
    Respekt
    0

Tack för informationen. Skall göra så!

Men vad anser du från din sida? Jag vill ha PS2:an för att spela PS1 och PS2 importspel för det mesta. Men har väntat länge på att ett bra reg. fri chip ska komma.

Vad anser du jag skall göra? Vänta de där 14 dagarna som jag har returrätt och höra andras åsikter om det nya chippet? Är det stabilt, inga buggar och sånt?

Sjävlkart bryter jag inte upp förpackningen om jag väntar de där 14 dagarna. Men det här chippet har allt jag är ute efter. Nu hoppas jag bara det funkar. Annars får jag väl leva med ett M2 chip. Det är inte precis dåligt det heller

Registrerade
    Feb 2003
    Respekt
    0

a just det.

tack för en jättebra service!!
    hade aldrig fått så snabbt svar någonstans i sverige vid den här tidpunkten

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Vi har inte ens sett dms3 i verkligheten själva ännu. Det är upp till dig hur du vill göra med din PS2. Messiah 2 PRo är ett 100% stabilt chip, men är regionsfri dvd viktigt för dig så är ju dms3 ett bättre val. Vi hoppas verkligen att det är lika stabilt som Messiah 2 PRO.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Hansi
    By lypsyl in forum Test
    Senaste inlägg: 2003-03-15, 13:48
  2. Fråga till Hansi!!
    By j.hurtig in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-02-12, 18:48
  3. fråga till hansi
    By Estima in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2002-09-08, 11:18
  4. fråga till Hansi
    By Kulman11 in forum X-BOX Hårdvaruforum