Kunde köra XIII(ej original) utan problem men efter en biosuppdatering(4979) pga problem med SWKOTOR startar det inte längre. Boxen känner att ett spel sätts in men bootar inte. Que pasa??
Kunde köra XIII(ej original) utan problem men efter en biosuppdatering(4979) pga problem med SWKOTOR startar det inte längre. Boxen känner att ett spel sätts in men bootar inte. Que pasa??
Ja har samma problem med mitt XIII(fast ja har inte testat det innan 4979)
Det finns en fix för det, en crackad default.xbe men ja kan ju inte lägga in spel på hddn (för liten) så ja e körd
har nu testad med senaste Evox M7, och det funkar klockrent!
Skulle du kunna berätta var du hittade denna crack sak, så e du snäll.Originally posted by lattjolajban
Ja har samma problem med mitt XIII(fast ja har inte testat det innan 4979)
Det finns en fix för det, en crackad default.xbe men ja kan ju inte lägga in spel på hddn (för liten) så ja e körd
/ante
"Turbo, vad annars?"
Hittade? Den följde med releasen. Testa de vanliga fildelningsprogrammen, kolla på www.nforce.nl efter release namn och grupp där ser du nfo:n vad som är upp!
Jag har ssamma problem, men jag vill bränna den på dvd skiva, kan man extrakta upp ison och sen fixa filen och bränna eller måste man extrakta upp ison fixka filen och sen fixa den tillbaks till iso om det går??
http://www.chez.com/razar//XIIIFIX.zip
Fixet till XIII
Bookmarks