Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Hjälp Hjälp Hjälp

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    9
    Respekt
    0

    Red face Hjälp Hjälp Hjälp

    Hej till alla.

    Jag är ny på XboX omrödet och jag provat att lägga en spel på min hårdisk det gick inte då raderade jag denna men plustilgt upptäkte jag att jag har tagit bort nonting som jag inte vet vad är det som gör att jaf kan inte komma åt Xexplorer eller Xcopy eller andra Xprogs, jag menar altså att jag kan inte komma åt Apps längre ????

    Men boxen funkar bra med några copy skivor.

    Då är min fråga kan någon om detta elle hur man gör för att få den som den ska" varit" och om instalera den. Fast jag har provat med att köra baup men den gick inte.

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    96
    Respekt
    21
    det låter som du råkat göra samma sak som mig, skulle ta bort ett spel som inte funkade, råkade mixtra med folder mappen så den började rensa hela xboxen, slet ut nätverks kabeln i panik.. och då märkte jag allt i apps försvunnit, så jag var tvungen att lägga in allt på nytt =/ tro du lyckats med ungefär samma sak...

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    9
    Respekt
    0

    Talking

    Men jag lyckades att få tillbacks det mesta? . Hur är det med dig?
    Hur långt har du kommit

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    96
    Respekt
    21
    Det gick bara bra=) jag hadde tur att ha en kompis som har exakt likadant xbox.. så vi kopierade alla apps.. nu har jag bara dvd läsaren som jag måste byta ut=/ kostar 1150kr...

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    9
    Respekt
    0

    Wink

    Men varför skulle du bytta din dvd läsare

  6. #6
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    37
    Respekt
    21
    Undvik att ta bort filer med ftp läsaren.

    En del ftp klienter översätter ftp serverns mappstruktur som speglad och med aliases.
    Så tar man bort en fil så kan det fortsätta och försöka ta bort hela mappstrukturer, och apps kommer då först eftersom den arbetar i bokstavsordning.

    använd boxplorer eller telnet för att ta bort filer, eller en ftp klient ni vet funkar bra.

    jag använder flashfxp och jag upplever inga problem med att ta bort filer med den ftp klienten.
    Doch så vet jag att en del som använder cuteftp och wsftp har råkat ut för det.

  7. #7
    Registrerade
    Apr 2004
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Ingen som har samma problem som mig då ... var inte inne o tog bort något ... trots detta har mina apps, spel m.m försvunnit ... då jag kopplar boxen till pc:n så ligger dock allt detta kvar ... får bara inte fram det på tv-skrämen ...

Liknande diskussioner

  1. Newbie hjälp!!
    By Calle_A in forum DVD och Hembio - Övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-06, 18:46
  2. Hansi Någon Hjälp!!
    By Nikko in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2003-10-09, 07:58
  3. En nybörjare behöver hjälp!
    By skippy in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-13, 19:55
  4. Hjälp mig med mitt origa chip
    By Tuppen in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-01-02, 10:47
  5. Spelen fryser sig HJÄLP!
    By Brittish in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2002-09-02, 13:55

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •