Köpte min Xbox för ca 1.5 år sedan och köpte även till Munch's Oddysee. Spelet började hänga sig direkt när jag kom hem och skulle spela så jag sprang tillbaks till affären och bytte ut skivan mot en ny. När jag testade med nya skivan så hände samma sak så jag tänkte då att det måste vara något knas med min Xbox.

Titta på DVD filmer fungerade utmärkt så jag beslöt mig för att testa med andra spel. Lånade ca 7 orginal titlar av en kompis och alla fungerade klockrent. Jag tänkte då att det är nog mitt Munch's Oddysee som var trasigt och beslöt mig för att modda min Xbox.

Nu är den moddad och jag har tagit hem några spel från nätet, 3 som funkar hur bra som helst och 1 spel (Top Spin) som hänger sig efter allt ifrån 10 min till 2 timmar. Ibland när det hänger sig så börjar spelet hacka mer och mer tills att det låser sig helt.

Har funderat på om Xboxen skulle kunna bli för varm, men lampan börjar inte blinka eller nått utan den hänger sig helt tvärt. Men just det att det bara är vissa spel, och hitils bara Microsoft spel som hänger sig gör det hela lite lustigt.

Jag har som sagt bara testat 2 Microsoft spel hitils, men dom jag har testat har inte fungerat. Kan det vara så att jag har fått en Microsoft hatare till Xbox?