Det är så att jag har sökt efter PSO i flera dagar nu men alla återförsäljare har slut på dem och säger att dem inte kommer att få in några fler..
Vet någon vart man kan köpa detta spel ???
Det är så att jag har sökt efter PSO i flera dagar nu men alla återförsäljare har slut på dem och säger att dem inte kommer att få in några fler..
Aj som fan, jag får kolla upp det där på måndag.Originally posted by Cocaine
Tydligen svårt att få tag på det nu.
Hade turen att hitta ett sista exemplar på Tradition för någon vecka sedan men det var dock som sagt sista exet.
Jag fick in några idag! Nästan 10st kvar efter att restordrarna är packade! BBA finns också >10st kvar på hyllan
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Original inlägg av Hansi
hört något rykte om att det finns en verison som inte funkar? är detta bara skitsnack?
Skitsnack enligt mig iaf, jag har inte hört något sådant.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks