Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Killer

Registrerade
    Nov 2001
    Från
    Luleå, Sverige
    Respekt
    0

Angry Killer

Har nyss fått mitt killer card.. som kom utan beskrivning men fick ihop det ändå..
    iaf, när jag ska spela så bootar jag först med en original skiva, sen stannar den så byter jag till det brända spelet, och så står det bara loading på skärmen i åratal.. inget händer. Skivan snurrar men det står bara loading. vad ska jag göra?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Prova andra skivor, självklart med skivor som du vet fungerar på andra playstation.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Nov 2001
    Från
    Luleå, Sverige
    Respekt
    0

jag har provat med 2 olika bärna spel, och 2 olika original spel. alla av dom funkar. dom brända spelade jag för ett tag sen hoss en kille som har chip...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Ring 08-615 21 60 mellan 10.00-18.00, då har du bäst chans att få bra support.

Det du skall kolla är:

1: Starta med ett ORIGINAL spel.
    2: Skivan skall snurra när luckan är öppen
    3: Välj Start Game
    4: Skivan stannar
    5: Byt skiva
    6: Vänta tills skivan börjar snurra igen.
    7: Spelet skall gå igång.

Misslyckas detta så beror det oftast på:

1: Originalet du använder som startskiva är av någon anledning inte lämplig för att starta det spel du vill spela. Prova andra skivor.
    2: Spelet du försöker starta är felaktigt kopierat (det har vi väl uteslutit redan)
    3: Din playstation har en laser som är "petig" med vilka skivor den läser. Bränn på olika märken av cd-r skivor tills du hittar ett märke som fungerar bra.

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Nov 2001
    Från
    Luleå, Sverige
    Respekt
    0

det funkar inte =(
    kan jag få byta ut eller få pengarna tillbaka??

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Ring oss och prata med en tekniker. Om vi inte via telefonsupport kan hjälpa dig kan vi diskutera retur/byte/återköp osv.

Sannolikt är det inget fel på produkten, får du upp menyn och kan välja menyval osv så fungerar den.

Det är mest sannolikt att du lyckats göra något handhavandefel, eller så har din playstation en dålig laser.

Liknande diskussioner

1. Multi-X Killer
    By Feffe in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2003-03-03, 17:38
  2. Killer == "problem" && killer == "laser"
    By Lynx in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2002-03-02, 03:33
  3. Killer och koder....
    By Melonica in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2002-02-06, 13:31
  4. Fråga om multi-x killer
    By Bobba in forum Playstation produktsupport - Multi-X