Ibland när jag ska kopiera spel in på HD:n med boxplorer så står det att disken är full som den alltså inte är. Vad kan detta vara?
Ibland när jag ska kopiera spel in på HD:n med boxplorer så står det att disken är full som den alltså inte är. Vad kan detta vara?
Originally posted by Riccy
Antagligen konstiga filnamn på skivan, filsystemet på hårddisken är petigt med vad filerna får heta.
Hur menar du då? Kan man isåfall ändra filnamnen? Det är endå ett orginal-lir vi pratar om här??? Törs man använda Xtoolbox då kanske.
Använd XBCopy för att kopiera in spel du har på skiva. Det är enklaste sättet. Du kan också använda det nyare programmet DVD2X.
Programmet ligger under "Apps" i Evo-X.
Du kan sedan använda något annat program för att byta namn på mappen som spelet lägger sig i. Om man använder XBCopy får spelen mappnamnen XBCopy001, XBCopy002 osv.
Du kan ändra mappnamnet till spelets namn. Det går igång oavsett vad mappen den ligger i heter. Men det blir enklare att ta bort spel senare om man vet vilket spel som ligger i vilken mapp.
Last edited by roine_johnsson; 2003-12-09 at 15:20.
Bookmarks