HANSI:
Måste man lämna in XBoxen för att få den flashad så man kan spela alla spel,se filmer mm?Eller kan man flasha själv?
Eller installerar ni ett annorlunda BIOS chip & sedan flashar det?
HANSI:
Måste man lämna in XBoxen för att få den flashad så man kan spela alla spel,se filmer mm?Eller kan man flasha själv?
Vi löder lite på moderkortet, laddar in en speciell gamesave på moderkortet, startar james bond 007 agent under fire, laddar in gamesaven, poof så körs linux istället och vi kan telnetta till boxen och flasha med "raincoat".Originally posted by Nijo
HANSI:
Helt klart enklast att du lämnar in den och betalar oss våra 600:- om det jag nyss skrev bara leder till att du undrar över vad allt jag nyss pratade om är för något.
gåtor..jaja frågan e ju fri.God Jul.Originally posted by Hansi
Vi löder lite på moderkortet, laddar in en speciell gamesave på moderkortet, startar james bond 007 agent under fire, laddar in gamesaven, poof så körs linux istället och vi kan telnetta till boxen och flasha med "raincoat".
Helt klart enklast att du lämnar in den och betalar oss våra 600:- om det jag nyss skrev bara leder till att du undrar över vad allt jag nyss pratade om är för något.
/Nijo
hahahahaha
Bookmarks