Hej..
skall det gå att komma tillbaka till menyn när man är inne på apps
och games?
har läst att man skall trycka på båda frontknapparna + start o back?
/coach
Hej..
och games?
/coach
Vill du komma ut en meny tryck bara back, för IGR In Game Reset, Håll inne left trigger, right trigger, back, start, då resetas boxen till evolutionX dashen från tex spel.
tack....skall testa
fungerar inte på games jag har på hd:n..apps fungerar bra
kanske skall tillägga att boxen är flashad...
Prova trycka Left Trigger + Right Trigger + Back + Black för att komma tillbaks till evo-x när du har ett spel igång.
fungerade inte
Vilken BIOS version har du?Du ska trycka på röda "B" knappen.Originally posted by coach
Hej..
och games?
/coach
4977 nånting......ett förtydligande....
problemet är när jag spelar ett spel och vill tillbaka till dasch menyn.....drygt att stänga av konsollen var gång...
4977 är bioset dashboarden har nr V EvolutionX V1.8.3285 el den senaste EvolutionX V1.8.3752, du måste stänga av IGR i system utils på 3 ställen, sen sparar du & går ut boota om prova sedan igen
fungerade inte
fler förslag...
Med det nya 4979.06 BIOS har dom fixat IGR.Jag kör på det BIOS:et & det funkar strålande.Originally posted by coach
4977 nånting......ett förtydligande....
problemet är när jag spelar ett spel och vill tillbaka till dasch menyn.....drygt att stänga av konsollen var gång...
IGR har alltid funkat i executers biosar från 4974 och uppåt iaf..Originally posted by Nijo
Med det nya 4979.06 BIOS har dom fixat IGR.Jag kör på det BIOS:et & det funkar strålande.
tilläga en liten sak som jag satt och traglade med...
jag misstog mej för att med "back" knappen så menade man bakåt på styrspaken..
men "back" knappen är ju en liten knapp till vänster om start knappen (på min kontroll)
satt i 2dar innan jag fattade vad jag hade gjort för fel..![]()
jo de vet jag.....funkar inte iaf för mig![]()
Bookmarks