Undrar om någon kan förklara för mig vad som menas med att man måste ha ett spel med större TOC än det importspelet man ska spela, gäller detta även om man har ett messiah2 pro chip?
Undrar om någon kan förklara för mig vad som menas med att man måste ha ett spel med större TOC än det importspelet man ska spela, gäller detta även om man har ett messiah2 pro chip?
Krävs bara för vissa dåliga chip som man ändå bör undvika. Inget att bry sig om, alltså.
Ok, läste om AR2 och det stod så här: Du behöver även en Action Replay 2 om du har ett Playstation 2 Multi-X chip och vill kunna spela backuper av PS2 spel.
Går alla chip under beteckningen "multi-x chip" eller är det ett speciellt chip?
Ska sätta in messiah2 pro tänkte jag, behöver jag då AR2 för att spela backup dvd-spel?
Multi-x chip är benäminingen på en produkt som gör att du kan spela backupper. Nej du behöver ingen bootskiva, tex AR2. Messiah2 bootar allt på en gång
XBOX v 1.4
X-bit, Xecuter 2.4979.06 bios, 120gb, XBMC Dash
Nintendo Wii
WiiKey2
Multi-X är benämningen på en funktion som gör att man kan spela importspel. För många nyare maskiner innebär detta att man måste installera ett chip, vilket i många fall även gör att man kan spela helt onödiga piratkopior.
Bookmarks