om jag tar en backup på ett av mina origspel så det hamnar (spelbart) på boxens hdd. Kan jag på något vis därifrån få ut spelet på en dvd-r el. likn.? Så jag inte behöver slita på mina original?![]()
om jag tar en backup på ett av mina origspel så det hamnar (spelbart) på boxens hdd. Kan jag på något vis därifrån få ut spelet på en dvd-r el. likn.? Så jag inte behöver slita på mina original?![]()
360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....
Jamen om dom ligger på HDD så använder du ju inte dina skivor,Originally posted by GroGGmanneN.se
.Eller vill du kunna bränna dem?
japp, jag vill kunna bränna dom till dvd-r/rw. Går det? hur?
360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....
Det går jättebra, använd xboxisotool för att göra en xbox iso image. och bränn ut med t.ex. nero
XBOX v 1.4
X-bit, Xecuter 2.4979.06 bios, 120gb, XBMC Dash
Nintendo Wii
WiiKey2
En får tacke!![]()
Bookmarks