Man blir bara för trött...

Relax har fungerat helt felfritt för mig, jag har aldrig haft problemen som många på t.ex. detta forum har haft förut... tills NU!

Jag har ingen aning om vad som kan vara fel, jag har haft Relax som service länge, det har funkat fastän det alltid står Starting på den, det är väl ganska konstigt? Men när man kollar i task manager så finns det ju alltid med som process så den har alltid funkar iaf.
Jag har inte ändrat någonting på min dator, för en vecka fungerade det hela tiden.. sen var det en kväll när det inte ville sig för att kvällen efter fungera. Men sedan dess så är det helt dött. Och det är ca en vecka.

Jag har sökt runt på en massa forum. En konstig sak var att när jag startade relax_ns.exe (hade avinstallerat servicen då) så fick jag felmeddelande att den inte kunde binda socket, att det var en annan applikation som använde samma port. Sökte lite på forumet och kom fram till att det var DC++ som ibland tog samma portnummer så jag bytte mitt portnummer i relax till 1405 och ändrade det i xbmp configfil (la till ortnr efter urlen) men funkar inte i alla fall.

Nätverket funkar bra efter som jag kör ftp och lirar över xbconnect.

Det kommer inte upp någonting under loggen i relax_ns.exe, inte ens när jag kör testklienten (får socket error # 10061).

Någon som har något förslag om hur jag ska få det att fungera igen?

Som sagt, allting har fungerat bra, config filer är rätt, har ingen aning om varför det just nu har börjat krångla.
Finns det något annat alternativ än Relax som funkar bättre?