Visar resultat 1 till 15 av 15

Diskussion: var hittar jag en installations anvisning till executer 2.3 Lite ?

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2003
    Från
    Sweden
    Inlägg
    11
    Respekt
    0

    var hittar jag en installations anvisning till executer 2.3 Lite ?

    Hej, jag har köpt en Executer 2.3 Lite men fick inte med någon installations anvisning, var hittar jag en installations anvisning till executer 2.3 Lite?
    Mvh
    Robert

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vi skickar alltid med en anvisning, maila ditt kundnummer/ordernummer om du inte fick med någon så kommer den med posten.

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2003
    Från
    Sthlm
    Inlägg
    37
    Respekt
    0

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2003
    Från
    sweden
    Inlägg
    52
    Respekt
    21
    man kan väll installera utan att använda "pin" grejjen...man får med kablar så att man ska kunna löda ju, varthittar man en sådan installations anvisning?
    PS2 med förmodat Messiah2 chip.
    "någon gång för SJUKT länge sedan fanns den vattenlevande dinosaurie kaninen, som levde i vattnet och åt plankton" // Oskar, min NO lärare

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

  6. #6
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    om man köper ett xecuter 2.6 lite då? följer en installations anvisning till xbox v1.6 med då?

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ja, så fort vi får in dom och börjar leverera...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  8. #8
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi
    Vi skickar alltid med en anvisning, maila ditt kundnummer/ordernummer om du inte fick med någon så kommer den med posten.
    ja fick inte heller nån, vad har du e-mail? kan du maila mig den då istället för post?

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    psxcare@netcare.se ange kund+order#
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  10. #10
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    jag fick inte med någon anvisning på xbxecuter2.6 heller det värkar vara mycket snack o liten verkstad o dom länkarna som ni hen visar till finns inte skulle va tacksam om nån tog tag i det

  11. #11
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  12. #12
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    ...vi har inte sålt xecuter 2.6 på c:a 3 år, lade upp chippet tillfälligt i webshoppen eftersom jag hade 3-4st kvar och en av mina kunder ville beställa ett för att ersätta sitt gamla defekta så enkelt som möjligt...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  13. #13
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Alltså. Mycket rabbel å skit finns på länkarna du skickade, men ingen info om hur man kopplar "nollan" på en X2.6 Nu är jag mer intresserad av varför det inte finns "Riktiga" bruksanvisningar och kopplingscheman där ute.. Är det för att det är olagligt eller vad? Varenda site (speciellt: http://www.teamxecuter.com/x23b_lite_wires.htm) är mer intresserade av att packa på en skit ist för att visa hur man gör! Ni säger att Ni skickar ut info till alla som köper... Men för dem som har köpt spelet begagnat har inte dessa ritningar. Är detta hemligstämplade CIA papper eller vad är det frågan om?

  14. #14
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    http://team-xecuter.com/x23b_lite_wires.htm (med minustecknet) är rätt länk...

    Håller med om att d0 inte är optimal på dom bilderna, sök på alternativ d0 så hittar du nog bättre.

    Vilket moderkort skall du montera chippet på, dvs vilken videodecoder har din box?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  15. #15
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Hejhej, inte säker på att jag postar under rätt rubrik menmen. fick ett xbox häromdagen, igår satt jag å pulade med det lite och så. vips!! så har jag tagit bort/ ändrat i en av filerna som tillhör evoxdash.xbe .

    Så nu startar inte skiten. fastnar där xbox loggan kommer upp vid start, så står det Xecuter2 under. som jag antar e modchippet. hårddisken börjar att "knaka".
    ´Men kör superdisc säger du då? har jag rätt? nee du. nu e det ju så med att dvd läsaren inte fungerar.. vette fan varför. har testat med den från datorn med. Nothing!

    Har satt på/stängt av den ca 222 ggr nu. typ 3 ggr har jag kommit till den vanliga menyn som är om man inte har chippat ni vet. men därifrån kommer jag ingen vart. går ju inte att ftpa heller:/

    snälla snälla HJÄÄLP!

    Mvh Anton

Liknande diskussioner

  1. VAr laddar man hem xbcpy???
    By ms bin in forum XBOX Backup och Patchar
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2003-04-27, 03:02
  2. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 16:23
  3. har lite problem som jag önskar att någon kan ordna
    By jose in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-01-26, 21:24
  4. ARG...över PSXCare och en massa andra saker
    By wyntoon in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2002-10-06, 18:13

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •