Hej!
Jag har nu skaffat mig ett xbox, där det i paketet följde med 2 månaders gratis live. Men efter de två månaderna ska jag ta bort det. så jag undrar hur man gör kan man göra det via internet eller måste man ringa?
Mvh: Hagge
Hej!
Jag har nu skaffat mig ett xbox, där det i paketet följde med 2 månaders gratis live. Men efter de två månaderna ska jag ta bort det. så jag undrar hur man gör kan man göra det via internet eller måste man ringa?
Du behöver inte ta bort ngt. Har du inte betalat så får du inte spela, de är ju micro$oftMan binder sig inte till vidare användning av live för att man provar det. Har också ett 2 månaders live erbjudande.. Är ganska säker på att det funkar så men är inte helt säker iofs
![]()
Man måste väl fortfarande knappa in ett kreditkort, så fan vet...
Jo men för att få de här 2 månaderna gratis så var man ju ändå tvungen att knappa in kreditkorts nummret. Så för dem är det ju bara att sätta igång och dra pengar efter 2 månader oavsett om jag använder det eller inte, måste ju finnas nåt sätt att få bort kontot ur systemet så man slipper betala.
Ingen som vet?
Du får väl bara fortsätta använda Live om du betalar? Om du ser till att byta nummer på kontokortet eller att ange fel kortnummer kanske M$ säger upp dig automatiskt efter de 2 månaderna?Originally posted by Hagge
Jo men för att få de här 2 månaderna gratis så var man ju ändå tvungen att knappa in kreditkorts nummret. Så för dem är det ju bara att sätta igång och dra pengar efter 2 månader oavsett om jag använder det eller inte, måste ju finnas nåt sätt att få bort kontot ur systemet så man slipper betala.
Man får själv ringa och säga upp Live abb annars fortsätter dom att dra 69:- i mån (tror jag det var) gå in på
http://www.xbox.com/sv-SE/default.htm där finns ett 020nr till kundtjänst dit du kan ringa och säga upp ditt abb. Du kommer även att få ett mail några veckor innan abb tiden löper ut, där står ochså hur du ska gå tillväga.
Last edited by Droopy; 2004-01-12 at 21:47.
Bookmarks