läste på ps2.nu att nya neo funkar med PAL, psx-imports, kopior och alla ps2-kopior utan patchar eller swap-tricks. När kommer ni att testa dem och kommer ni att sälja dem? Och om kommer ni också att montera chippet?
Hansi?
läste på ps2.nu att nya neo funkar med PAL, psx-imports, kopior och alla ps2-kopior utan patchar eller swap-tricks. När kommer ni att testa dem och kommer ni att sälja dem? Och om kommer ni också att montera chippet?
Hansi?
Jag såg en sida tyvär var den engelsk men kanske????
https://www9.secure-website.net/~eclecti/order1.htm
Vi driver ps2.nu siten och har full kontakt med neo, Mr T som skrev neo-koden, den person i Asien som publicerade C-koden till det japanska swap trick chipet med direkt boot av ps1 spel i det slutna forumet m.m. (och från vilken Mr T med största sannolikhet inspirerades till Neo v1 koden) :-)
Vi betatestar neo-chippen och kommer att sälja chip efter att de är verifierade i vårt lab.
Vi har tre olika japanska ps2 samt svenska och amerikanska i vårt lab samt Action Replay 2 och snart även Gameshark 2.
Vad vi INTE gör är att börja sälja ett chip 2 dagar efter att koden/chipet är publicerat. Förmodligen kommer det att hända en hel del de närmaste veckorna, och det kan vara förhastat att montera de chip som finns just nu bara för att behöva byta efter en vecka.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Can inte du säga hur det går med eran beta testning. På ps2 säger dem att allt funkar och perfekt. Men detta verka vara lite för bra. Så hur är det igentligen?
Bookmarks