Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Xbox coolare? och lite annat...

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2002
    Inlägg
    31
    Respekt
    22

    Cool Xbox coolare? och lite annat...

    Jag har ett xbox chippat med x-cuter 2.1 pro! Och jag gillar att "puffa" upp den lite utvändigt! Jag har skaffat klistermärken som jag har importerat från usa och jag har ändrat så att den gröna lampan lyser rött och några andra småsaker! Men nu har jag slut på ideér! Jag hade tänkt sätta gröna neon rör längs sidorna men jag hittar ingen som säljer dom i rätt längd! Det är alltid 30 cm! Har någon av er där ute något annat tips på hur jag kan styla mitt xbox mer så skriv gärna ett svar...


    Ps. Jag undrar även ifall någon vet varför det inte funkar att trycka på L+R+START+BACK för att starta om xboxet! Är det för att jag behöver uppgradera den?


    Och så undrar jag ju självklart ifall någon vet något fräckt program som man kan ladda hem? Det e jag alltid på jakt efter...

    MVH Ola

  2. #2
    Registrerade
    Sep 2003
    Från
    Gävle
    Inlägg
    79
    Respekt
    21

    Re: Xbox coolare? och lite annat...

    Originally posted by Ola
    Ps. Jag undrar även ifall någon vet varför det inte funkar att trycka på L+R+START+BACK för att starta om xboxet! Är det för att jag behöver uppgradera den?

    MVH Ola [/B]
    Det där kan va för att du inte har In game reset igång i settings, eller så att du har ett gammalt bios i chippet.

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2002
    Inlägg
    31
    Respekt
    22

    L+R+START+BACK?

    Ja men det finns många in game reset som jag kan ändra på i inställningar! Kvittar det ifall jag sätter på alla?

    Och så undrar jag ifall någon vet ifall det går att sätta i ett neonrör? Jag syftar mest på strömmen! Går det att koppla in den någonstans?
    MVH Ola

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2003
    Från
    Gävle
    Inlägg
    79
    Respekt
    21
    Jaru, det där me neon rör har ja inte en susning om Har bara neon i datorn :P
    Men IGR, har ja aktiverat överallt, eller ja på 3 ställen i settings, kör me 4979 bios å 2.2pro.
    Å ja har inge strul med nått spel iaf, det står lite överallt i detta forum att man får strul med vissa spel. Har inte märkt på nått spel att det inte startar osv

Liknande diskussioner

  1. Playstation 2 versus XBox (updaterad)
    By visuatrox in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 23
    Senaste inlägg: 2004-11-25, 12:59
  2. dvd+R i xbOx?
    By oskarthekungen in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2004-09-10, 10:06
  3. Varför så'n stor skillnad mellan montering på PS2 och XBox?
    By Gasbananen in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 25
    Senaste inlägg: 2004-06-08, 00:21
  4. Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-11-12, 10:45
  5. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-08-05, 20:24

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •