Funderar på att köpa ett Xecuter 2.3 Pro eller ett Xbit för att ersätta mitt befintliga Xecuter 2.3 lite.
Är det svårt att montera chippet när jag redan haft ett chipp installerat? Försvårare det monteringen?
Funderar på att köpa ett Xecuter 2.3 Pro eller ett Xbit för att ersätta mitt befintliga Xecuter 2.3 lite.
Är det svårt att montera chippet när jag redan haft ett chipp installerat? Försvårare det monteringen?
/martin
2.3 PRO bör du kunna sätta i rakt av bara.
Varför köpa ett PRO när du redan har ett LITE? Finns juh den där "omflasharen" eller vad den nu heter till lite. Blir billigare!
Förstår inte riktigt vad du menar. Kan jag bara tabort Lite-chippet och sätta dit Pro-chippet utan några större ingrepp eller lödningar?Originally posted by Hansi
2.3 PRO bör du kunna sätta i rakt av bara.
/martin
Ja, dom brukar ha samma kontakter och lödpunkter, så oftast är det bara att lossa kontakten från chippet och sätta i ett annat chip utan att behöva löda.Originally posted by hfors
Förstår inte riktigt vad du menar. Kan jag bara tabort Lite-chippet och sätta dit Pro-chippet utan några större ingrepp eller lödningar?
Det lät bra, men hur är det med Xecuter 2.3b Pro? Går det att ersätta mitt 2.3 Lite med ett 2.3b Pro också eller har B-versionen andra lödpunkter?Originally posted by Hansi
Ja, dom brukar ha samma kontakter och lödpunkter, så oftast är det bara att lossa kontakten från chippet och sätta i ett annat chip utan att behöva löda.
Har ju noterat att ni nu säljer 2.3b-versionerna så det kanske blir svårt att få tag på den gamla 2.3 Pro.
/martin
Om du lött med kablar måste du löda om dom tror jag.
Bookmarks