Ska man inte se MAC-adressen i "System Utils" i Evo-X? Jag gör det då inte, eller jag gör det men den står endast angiven som 00.00.00.00. Vad kan vara fel?
Ska man inte se MAC-adressen i "System Utils" i Evo-X? Jag gör det då inte, eller jag gör det men den står endast angiven som 00.00.00.00. Vad kan vara fel?
Använd config magic för att se MAC-adressen
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag kanske skulle ha varit mer detaljerad... MAC-adressen är densamma i config magic dvs 00.00.00.00 och det är därför jag blir lite misstänksam. Även boxens serienummer är angivet i nollor config magic. Är rädd att någonting inte är som det ska. Har en 1.0 med x-ecuter pro 2.1 (tror jag, köpte i oktober förra året). Allting fungerar som det ska, har dock inte prövat Live än, anar att det kan bli problem pga det här.
Tacksam om nån har nåt svar
Någon har lagt in ett "nollat" eprom i den så det lär skita sig med LIVE.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Är det lätt åtgärdat?![]()
Du måste övertala någon (som inte tänker använda live) att få läsa ur eprom ur hans/hennes xbox med config magic och sedan skriva in samma eprom i din egen.
Bookmarks