Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: messiha2 orginal?

  1. #1
    Registrerade
    Apr 2003
    Inlägg
    68
    Respekt
    22

    Post messiha2 orginal?

    hur kan ni intyga att just era messiha2 chip är orginal? finns det några specialla stämplar med orginal namn och intyg på chippen? eller något segil på chippen? som bevisar att det är ett orginal chip?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    V intygar att det är original eftersom det är original. Jag tror ju knappast att själva Messiah2-teamet skulle sälja kopior...och det är inga mellanhänder mellan dom och oss :-)

    Annars skulle vi ju knappast heller få leverans av dagsfärska versioner, näst senaste leveransen fick vi 2 dagar efter att stödet för "v8" konsoller var klart...

    Samma sak gäller för våra X-ecuter 2 lite/pro chip.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Apr 2003
    Inlägg
    68
    Respekt
    22

    Post

    Alla kan ju intyga att ett chipp är "orginal" men det är ju lustigt att de inte sätter någon märkning på chippen så folk lätt kan identifera ett orginal chip och en clone

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av novastar:
    <strong>Alla kan ju intyga att ett chipp är "orginal" men det är ju lustigt att de inte sätter någon märkning på chippen så folk lätt kan identifera ett orginal chip och en clone</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Det står Messiah 2 på chippen, men det kan ju vem som helst kopiera...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Komma in i orginal dashboarden med 40gb hd?
    By jEjK in forum XBOX Hårddiskbyte / Minnesuppgradering
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-06-13, 03:20
  2. HANSI m.fl: För att spela min back-ups måste jag boota med samma spel fast ORGINAL.
    By koopatrooper in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-18, 01:32
  3. HANSI m.fl: För att spela min back-ups måste jag boota med samma spel ORGINAL.
    By koopatrooper in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-05-12, 03:43
  4. SPELAR INTE UPP ORGINAL CD-SPEL
    By RS in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-02-14, 22:46
  5. Få X-Box orginal igen?
    By King_Lirik in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2003-01-04, 22:59

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •