Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Ps2 V4

Registrerade
    Mar 2002
    Respekt
    24

Ps2 V4

Jag lämnade in min PS2:a PAL V4 för DMS3-modifiering på ett annat ställe, och där hävdar man att man inte kan stoppa in chippet i maskinen enbart för att det var en V4:a. Detta låter väldigt konstigt eftersom det på DMS3:s hemsida finns ritningar för denna modell, men man sade att det inte funkat & att man frågat flera andra butiker, bland annat PSXCare, som också sagt att det var något fel med ritningarna. Kan ni få in DMS3 i maskinen om jag hämtar ut den omodifierad från det andra stället?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Re: Ps2 V4

Originally posted by Stefan
    Jag lämnade in min PS2:a PAL V4 för DMS3-modifiering på ett annat ställe, och där hävdar man att man inte kan stoppa in chippet i maskinen enbart för att det var en V4:a. Detta låter väldigt konstigt eftersom det på DMS3:s hemsida finns ritningar för denna modell, men man sade att det inte funkat & att man frågat flera andra butiker, bland annat PSXCare, som också sagt att det var något fel med ritningarna. Kan ni få in DMS3 i maskinen om jag hämtar ut den omodifierad från det andra stället?
    I c:a 9 fall av 10 går det, v4rna kan vara lite egensinniga ibland. Och är det en "välanvänd" ps2 rekommenderar vi verkligen att man springer ut och försöker få tag på en ny PS2 för c:a 1600:-.

Då får man en tystare PS2 med bättre dvd-läsare samt en ny fräsch handkontroll istället för att lägga ut massor med pengar på en lastgammal PS2 som kanske börjar strula med att läsa brända skivor.

Liknande diskussioner

1. ps2 hård disk
    By EvilBoY in forum Playstation 2 - Övrigt
    Senaste inlägg: 2005-01-11, 19:30
  2. Vilken Version av ps2?
    By CatFur in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2003-04-05, 10:47
  3. PlayStation 2 Multi-X chip NEO2.2 för svensk/amerikansk PS2 - 250:- Behöver HJÄLP!
    By Bastjeman in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Senaste inlägg: 2002-10-22, 17:08
  4. ps2 popper mod chip säljes!
    By gurra_g in forum Annonser/SPAM
    Senaste inlägg: 2002-09-04, 16:11
  5. Playing Backups & Import Method for PAL & USA PS2
    By [spd] in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2001-02-02, 18:52

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner