När jag ska koppla ihop och överföra filer mellan min xbox och brorsans xbox så avbryts överföringen hela tiden efter några procent. Kör det vanliga ftp programmet som ligger under "Apps" har fungerart bra ända tills nu. Jag kan köra programmet och överföra filer från min xbox till den andra xboxen utan problem. Men när man kör ftp programmet från brorsans xbox avbryts överföringen hela tiden.
Det går utmärkt att koppla ihop den med en dator och överföra filer till och från xbox på det sättet. Min xbox fungerar också utmärkt när man kopplar ihop den med en dator och för över filern till och från datorn eller xboxen.

Så nå fel på nätverkskortet i xboxen kan det inte vara. Har provat att ta bort ftp programmet i brorsans xbox och sedan ftp:at över mitt ftp programmen till den andra xboxen, fungerar ändå inte.

Har gått in i settings och bytt ip-adress och sedan tagit save and exit och startat om brorsans xbox. När xboxen har startat upp igen står fortfarande den gamla ip-adressen kvar. I settings står den nya.

Så vad är det som har hänt? Varför går det inte längre att koppla ihop xboxarna?