Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Hansi - Neo 2.2

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2000
    Från
    Sthlm
    Inlägg
    2 386
    Respekt
    28

    Post Hansi - Neo 2.2

    När kommer ni igång med Neo 2.2? Ringde för typ en månad sen ock då sa ni att ni testkörde. Vad har hänt sen dess? Börjar bli trött på mitt Neo 2.0 när man läser om alla nöjda Neo 2.2:are...

  2. #2
    Registrerade
    Mar 2001
    Inlägg
    9
    Respekt
    0

    Post

    Varför inte vänta på NEO4, om det jag har hört är sant så är nog den tredubbelt mycket bättre.
    Johan

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2000
    Från
    Sthlm
    Inlägg
    2 386
    Respekt
    28

    Post

    Jo men om det är som vanligt så kommer det vara försenat i ett halv år och innan PSXCARE tar in det och testar det så går det nog nån/några månader till. Jag menar ABSOLU INTE att PSXCARE är tröga med att få ut sina chip. Utan att dom vill sälja chip dom vet fungerar så bra som möjligt. Och det tycker jag bara är bra. Men då kan man ju köra en liten Neo 2.2a under tiden...

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Vi har gjort klart ritningar, men så fastnade det på att de chip vi programmerade inte fungerade 100% i alla maskiner vi testade på. Det är säkert vi som gjort något fel, men vi har inte hunnit ta reda på var felet ligger.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2000
    Från
    Sthlm
    Inlägg
    2 386
    Respekt
    28

    Post

    Men om jag köper ett chip, från ett annat företag i england som utvecklar Neo chipen, som jag tror ni har samarbete med. Kommer jag då kunna få typ rabatt på Neo4? Ni kanske inte hade tänkt ge det endå. Jag har låtit er sätta i mitt Neo2.0...
    Det är ju samma lödpunkter på Neo2.2 som 2.0 så det enda som behövs göras är att byta chipet, ingen lödning altså...

    [This message has been edited by ktd (edited 13 August 2001).]

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Jag avbröt semestern ett par dagar och såg till att lösa "problemen" med NEO 2.2. Det var inga direkta problem, bara ett par detaljer i våra testrutiner som gjorde att vi inte vågade släppa chip med den nya koden.

    Vi fick även vår 1 månad försenade leverans av Action Replay 2, Dvd region X m.fl produkter från Datel. Hoppas Datel är snabbare med nästa beställning för mer än halva sändningen är redan skickad till alla som beställt AR2 under tiden...

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Dec 2000
    Från
    Sthlm
    Inlägg
    2 386
    Respekt
    28

    Post

    DVD Region X är typ 100% bättre än AR2 som boot skiva...

Liknande diskussioner

  1. Hansi
    By lypsyl in forum Test
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2003-03-15, 13:48
  2. Neo 2.2 med AR2 - timing för att trycka på X?
    By eastrom in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2002-06-11, 00:27
  3. neo 2.2
    By sheva in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-04-20, 21:04
  4. NEO 2.2
    By GoBiE in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2002-02-15, 14:11
  5. Neo 4 / Neo 2.2 / Origa
    By BanzaiBug in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2001-11-19, 23:17

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •