Funkar DVD+R skivor på ps2 v3 med Dms3 v2 chip ?
Man har ju hört si och så om det nån som vet?![]()
Funkar DVD+R skivor på ps2 v3 med Dms3 v2 chip ?
Man har ju hört si och så om det nån som vet?![]()
Vet du Hansi?
Kommer inte ihåg :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
nej funkar bara från v 5 och högre
Är du säker för jag har hört att det bara är RW skivorna som inte funkar.
ja tyvärr så funkar inte dvd+r skivorna i en v3 iaf inte för mina kompisar.
Men klarar din dvd brännare inte dvd-r?
För det ska funka för alla versioner.
min brännare klarar bara + står det iaf i Nero infotool jag har inte provat med DVD- skivor,,
men mitt ps2 klarar att spela dvd filmer på dvd+R då borde vell spel också funka.
Last edited by Ps2_Dms3v2; 2004-03-06 at 11:10.
elller????
men så testa då en skiva kostar bara 25kr och flertalet personer har redan svarat på din fråga, om du inte nöjjer dej med dom svaren får du fan testa.
Det beror på din maskin, tror att vissa klarar det. Beror på lasern som sitter i och hur mycket den klarar av.
Men även om den skulle klara + så bör du undvika det då en gammal maskin som en V3'a nog kommer förstöra lasern om den endast läser + då det sliter något oerhört på lasern
har du tur så, tyvärr brukar v3orna inte ens vilja läsa dvdr. har dock hört om v4or som lyckats läsa dvd+r, oddsen är dock inte bra.
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
Men funkar det på en V4 då?Original inlägg av Lucifeer
Och om det funkar, kommer det bara att funka ett tag. Och kommer PS2 att gå sönder då?
Bookmarks