Kommer ni att börja sälja färdig moddade skal som är lackade etc?
Hoppas ni kommer att göra det.
Kommer ni att börja sälja färdig moddade skal som är lackade etc?
Hoppas ni kommer att göra det.
Hur kul skulle det vara ifall man köpte ett färdig moddat skal???
Det blir ju mer personligt om man moddar den själv...
men dom borde börja sälja neon och andra moddnings grejjer...
Jo men alla kan ju inte modda själva,jag har moddat 3 st & är ganska nöjd men det vore ju schysst om man kunde köpa färdigmoddade skal.Originally posted by klasminator
Hur kul skulle det vara ifall man köpte ett färdig moddat skal???
Det blir ju mer personligt om man moddar den själv...
men dom borde börja sälja neon och andra moddnings grejjer...
Isåfall skulle det bli paintbrushade skal i 1500:- klassen :-)
Sign me up,hehe.Jag votar att ni gör detta.Originally posted by Hansi
Isåfall skulle det bli paintbrushade skal i 1500:- klassen :-)
Det har vi gjort förut, ni som sett psx-skalen i söderbutiken (med aik, hammarby, djurgården) eller vår dreamcast med matrix-design vet vad jag menar :-)
Jag måste bara försöka ta reda på vem som målade dom, det var en f.d. anställd som kände någon osv.
Jag har tex sett dessa skal & kan bara säga:Skitsnygga.Originally posted by Hansi
Det har vi gjort förut, ni som sett psx-skalen i söderbutiken (med aik, hammarby, djurgården) eller vår dreamcast med matrix-design vet vad jag menar :-)
Jag måste bara försöka ta reda på vem som målade dom, det var en f.d. anställd som kände någon osv.
Hoppas du får tag på denna snubbe.
Hoppas han el ni kan fixa XBox märkena genomskinliga som denna bild:
det är ju bara att använda lite nagelborttagningsmedel vad det nu heterHoppas han el ni kan fixa XBox märkena genomskinliga som denna bild:
jag använde min syrras.. hms egna det gick hur bra som helst
"-Jag är inte rädd för att dö.. Jag vill bara inte!"
Men då kommer den inte att se ut så,det blir frostat med nagelborttagning.
nä det blir det inte.. inte med den jag hade.. ska bara hitta min kamera sen kan jag slänga upp en bild.. min är så klar den kan bli..!
Suveränt om det ej blev frostat för nagelborttagning brukar innehålla nått ämne som brukar imma igen plast etc.Ta reda på vilket din syrra använder så ska jag köpa det.Original inlägg av mEn_mAn
hon använder hms egna nagelborttagning.. så här blev mitt:Suveränt om det ej blev frostat för nagelborttagning brukar innehålla nått ämne som brukar imma igen plast etc.Ta reda på vilket din syrra använder så ska jag köpa det.
Min blev frostad så jag slipade ner min med 1500 vattenslip papper och sen så tog jag klarlack och då blev den gennomskinlig såd et går om man vill.
KB
Du kan ju berätta vilken,dom hade flera stycken av sina egna.Köpte 2 st.Ingen av dem var som du berättade så jag måste ha köpt fel.Original inlägg av mEn_mAn
aj då, jag trodde bara de gjorde en själv utan aceton.Du kan ju berätta vilken,dom hade flera stycken av sina egna.Köpte 2 st.Ingen av dem var som du berättade så jag måste ha köpt fel.
men det är en 150ml färglös burk där det står:
nail polish
remover
by H&M
no aceton
Kan ni inte ta in några såna här skal?
http://xbox.dalquen.com/modules.php?...&orderby=dateD
Vad händer ifall man tar sånt med aceton i? E de då det blir immigt?Original inlägg av mEn_mAn
Jag har inte riktigt fattat det här men om jag pillar bort den där xbox logon måste jag då limma fast den sen?
Och vet någon var jag kan få tag på passade gröna dioder att ha under logon?
Och den slutgiltiga frågan gäller konsol skins! Har inte psxcare.com lust att ta in lite klistermärken att ha på boxarna? Kan ni inte ta in sånna som e på www.skinefx.com?
ja, om du har aceton i så blir det immigt.Vad händer ifall man tar sånt med aceton i? E de då det blir immigt?
Jag har inte riktigt fattat det här men om jag pillar bort den där xbox logon måste jag då limma fast den sen?
det är inte nödvändigt men om du ofta flyttar runder med din xbox bör du göra det så att den inte rammlar av.
Original inlägg av mEn_mAn
Om man inte har en dremel då? Är det ingen annan som har testat att borra? Och sitter det inte en tunn skiva metall på insidan? Vad ska man ha för matrial på bilden man ska sätta under "juvelen"? Vanligt papper eller?Jag vill gärna veta allt innan jag börjar pilla på xboxen
köp ett färdigt skal som gjorts av proffs istället för att få ett amatör mässigt gjort skal
har man ingen dremel så kan man borra och sen såga skulle jag tro..!Om man inte har en dremel då? Är det ingen annan som har testat att borra? Och sitter det inte en tunn skiva metall på insidan? Vad ska man ha för matrial på bilden man ska sätta under "juvelen"? Vanligt papper eller?Jag vill gärna veta allt innan jag börjar pilla på xboxen
du har alldeles rätt, där sitter ett metallhölje innanför skalet men det tar du bort innan du börjar borra och såga.
matrial under? jo där kan du sätta vad som passar.
hur ska man då lära sig?köp ett färdigt skal som gjorts av proffs istället för att få ett amatör mässigt gjort skal
jag borrade...
tog ett jävla tag att slipa och grejja sen...pluss att hålet blev för litet...
Jag får snart min diod slinga som jag ska ha under juvelen! Så snart ska det borras....några sista bra råd? Är det ingen som har lyckats att göra det fint utan en dremel?
kolla först så att den inte piper...
min gjorde det och jag upptäckte det efter jag gjort hål...
så jag fick vira den full med isolerning...
Pep din diod? Vad va det för nån du hade köpt då?
min piper med men inget man hör under skalet, jag köpte min på clas ohlsson.Pep din diod? Vad va det för nån du hade köpt då?
köppt en el slinga som jag rullade ihop...den tjuter som fan! men det är bara med den transformatorn...sånt härligt tinnitus pip som överröstar ALLT!
Bookmarks