Tja...
Jag har några funderingar över japanska fronten på multi-x chippet. Det har snart gått ett år sen PS2 japanska versionen släpptes. Hur ser det ut med multi-x chippet till den? Är det fortfarande "swaptrick" som gäller eller har det kommit något nytt?
Jag har sett på nätet en massa siter som säljer japanska multi-x chip som man inte behöver swappa skivan. Men jag är faktiskt lite skeptisk om de verkligen stämmer. Vill helst köpa ett sådant chip från sverige... PSXCare...
Jag la ner ganska mycket stålar när jag köpte PS2:an från Hong-Kong i Mars förra året, och jag vill inte riskera att pajja maskinen med ett multi-x chip som inte funkar. Gällande swap chippen så är jag inte så sugen på att köpa en sådan, eftersom de sliter på linsen.
Om de e så att det kommer ett sådant chip till japanska maskinen (Antar att de kommer till den förs, när den har varit ute på marknaden längst) kommer PSXCare att ta in dem till sverige?
Väntar ivrigt på ett BRA chip till Japanska 10000 serien.
Till sist!
Varför tar ni fortfarande 850:- för japanska spel? Jag antar att det inte är så stor efterfrågan, och att ni inte driver en välgörenhets organisation men, har ni inte tänkt att sänka priserna? (PSXCare alltså)
Hade!
// Tnekmeister!
------------------
Bookmarks