Jag har nyss chippat mitt xbox *glad*. Jag laddade hem True Crime of streets of LA och kopiera över alla filer från pc:en till xbox:et. Men jag får inte igång det, hur ska jag göra !
Tacksam för svar !
PS. Jag har Alladin Advance
Jag har nyss chippat mitt xbox *glad*. Jag laddade hem True Crime of streets of LA och kopiera över alla filer från pc:en till xbox:et. Men jag får inte igång det, hur ska jag göra !
Tacksam för svar !
PS. Jag har Alladin Advance
Är det en ISO du för över? Isåfall måste du packa upp iso filen med tex. xISO. Många anser att man inte ska packa upp ison med det programmet men jag har packat upp massor av spel med det så det funkar.
De filer som du packar upp från ison ska över till xboxen.
Har testat lite av varje,men det går inte.Har 32 filer,gjort dom till en iso med
xiso som du skrev.Tankat över isofilen men det gick inte i gång.Har även
tankat över alla 32 men samma sak.Har du lite flera tips.Eller om någon annan som läser det kan hjälpa?
Tack på för hand.
kolla så du inte har dubbel map
tex F:\Games\True Crime\True Crime\default.xbe![]()
det låter som om du har 32.rar filer och en iso men inte packat upp iso filen.. du ska packa upp iso filen och då brukar det bli några hundra filer sen ska du lägga över de på xboxen.. kolla även så att där finns en default.xbe fil när du packat upp det..
lycka till
"-Jag är inte rädd för att dö.. Jag vill bara inte!"
Tack för det snabba svaret.fan man borde skämmas,att jag inte såg att det
rar,menmen det var inte bara jag som missade även winrar.Ska testa nu och se.THX
Min vanliga tur,en var crc fel.Tack alla![]()
Bookmarks