Måste PS1backupspel verkligen vara patchade om dom är utländska när man har NEO2 och AR2 i ett europeiskt PS2. Skulle vilja veta av nån som provat
Måste PS1backupspel verkligen vara patchade om dom är utländska när man har NEO2 och AR2 i ett europeiskt PS2. Skulle vilja veta av nån som provat
Johan
Japp. Börja med att läsa in en .bin fil med CDRWIN och kör Patch-IT. Kör sedan Pal4U för att centrera bilden, NTSC har inte samma format som PAL. Kör sedan P4U för att aktivera Pal4U patchen. Funkar perfekt för mig. Har mina flesta PSX spel från USA och det funkar att göra så här.<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by johanp81:
Måste PS1backupspel verkligen vara patchade om dom är utländska när man har NEO2 och AR2 i ett europeiskt PS2. Skulle vilja veta av nån som provat</font>
Men nu är det så att jag redan har en massa spel som är både import och backup. Då måste jag ju bränna om alla spel, det suger.
Johan
Visst är det så men en cd-r skiva kostar ju bara 4-5:- så det är ju ingen kostnad att prata om. Och du spelar säkert inte alla dina gamla PSX spel?
Bookmarks